تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اپلیکیشن کورتانا بر روی آیفون، آپدیت بزرگی را دریافت کرد؛ ظاهری جدید با قابلیت‌های تازه

همانطوری که می‌دانید کورتانا به عنوان سومین و یکی از پرقدرت‌ترین دستیار‌های صوتی با سیستم عامل ویندوز عرضه شد اما پس از مدتی پای خودش را به اندروید و ای او اس باز کرد. این دستیار صوتی قابلیت‌های بسیار خوبی دارد و تا کنون به خوبی توانسته است با سیری و گوگل رقابت کند. مایکروسافت تلاش دارد تا اکوسیستم نرم‌افزاری خودش را به دیگر سیستم‌عامل‌ها هم بیاورد به همین دلیل شاهد هستیم که نسخه iOS کورتانا آپدیت بزرگی را دریافت کرده است. در ادامه همراه باشید.

زمانی که شما آپدیت را انجام دهید، نکته اول ظاهر بسیار تازه نفس ان است. ظاهر اپلیکیشن به کلی عوض شده است و حال و هوای بسیار خوبی به خود گرفته این در حالی است که تغیرات در موتور اپلیکیشن را هم به خوبی میتوان درک کرد. به صورت کلی کورتانا کاملا زیر و رو شده است و در نسخه فعلا iOS تغییرات بزرگی را تجربه می‌کند. عملکرد و میزان تشخیص بالاتر رفته و فعالیت های بیشتری می‌تواند داشته باشد حتی قابلیت پاسخ به سوالات بیشتری هم اضافه شده است.

هر چقدر هم که کورتانا خوب و بسیار جامع باشد، نکته اصلی اینجاست که شما نمی‌توانید از هیچ قابلیتی از کورتانا را بیرون از اپلیکیشن داشته باشید! این خاصیت اپل است که اجازه نمی‌دهد از دستیار دیگری به عنوان دستیار اصلی استفاده کنید به همین دلیل مجبور هستید که فعلا با کورتانا در درون اپلیکیشن سازگار شوید. نظر شما در مورد این دستیار صوتی چیست؟

لینک کوتاه:

phonearena



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اپلیکیشن کورتانا بر روی آیفون، آپدیت بزرگی را دریافت کرد؛ ظاهری جدید با قابلیت‌های تازه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..