تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پخش تصاویر برهنه نظامیان زن آمریکا در اینترنت

کد خبر: ۴۹۵۴۹۲

۷۹۹  بازدید

خبرگزاری ایلنا: به نقل از بی‌بی‌سی، نیروهای آمریکایی در تمامی بخش‌های ارتش این کشور تصاویری برهنه از همکاران زن خود را در اینترنت منتشر کرده‌اند.

درگزارش‌هایی که هفته گذشته منتشر شده آمده که تفنگداران فعلی و سابق ارتش آمریکا این تصاویر را در شبکه اجتماعی فیسبوک پخش کرده‌اند.

وزارت دفاع آمریکا( پنتاگون) گفته است که چنین رفتارهایی مغایر با ارزش‌های این وزارتخانه است.

گفته شده که در مواردی اسامی و سایر اطلاعات هم همراه عکس‌ها هم منتشر شده است.

حساب کاربری یک گروه فیسبوکی موسوم به «اتحاد تفنگداران» با ۳۰ هزار عضو به علت انتشار تصاویر برهنه، مسدود شده است.

مقام‌های نیروی دریایی گفته‌اند با این که این گروه فیسبوکی اکنون بسته شده اما هنوز گروه‌ها و وب‌سایت‌های مشابهی فعال هستند.

یکی از فرماندهان ارشد تفنگداران دریایی چنین رفتار‌هایی را «شرم آور» خوانده است.

وزارت دفاع آمریکا در بیانیه‌ای گفته است که این وزارتخانه پیشتر برای جلوگیری و مقابله با «آزار جنسی» دستورالعملی را منتشر کرده است.

قرار است کمیته نیروهای مسلح هفته آینده جلسه‌ای برای رسیدگی به این مسئله برگزار کند.

سازمان تحقیقات جنایی نیروی دریایی آمریکا هم تحقیقاتی را در این زمینه آغاز کرده و از افرادی که هدف این گونه اقدامات قرارگرفتند خواسته تا اطلاعات خود را در اختیار آنها قرار دهند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پخش تصاویر برهنه نظامیان زن آمریکا در اینترنت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..