تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




230 هزار اصله نهال در نهالستان‌های شهرستان دهلران تولید شد

سیدعلس حسینی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در دهلران اظهار داشت: در سال جاری 230 هزار اصله نهال در نهالستان‌های این شهرستان تولید شده است.

وی گفت: در نهالستان گرمسیری دهلران 200 هزار اصله نهال, در نهالستان سردسیری میمه 30 هزار اصله نهال و همچنین 100 اصله نهال از گونه‌های بیابانی در سال جاری تولید شده است.

رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان دهلران به حفاظت از طرح‌های نهال کاری شده اشاره و تصریح کرد: در حوزه شهرستان در سطح 4000 هکتار اقدام به حفاظت از طرح‌های نهال کاری شده داشته ایم.

وی افزود: مراقبت و آبیاری طرح‌های نهالکاری اجرا شده سال 94 در سطح حدود 385 هکتار و همچنین انجام عملیات واکاری طرح حای نهالکاری بخش جنگل و بیابان زدایی سال 94 در بخش مرکزی و موسیان از دیگر اقدامات انجام شده سال جاری است.

حسینی گفت: حفاظت از عملیات پروژه غنی سازی جنگل سال 94 در محدوده مدیریت خشکیدگی جنگل های بلوط در سطح 200 هکتار و مراقبت از طرح غنی سازی جنگل با بذر به میزان 70 هکتار از برنامه های اجرا  شده منابع طبیعی شهرستان در سال جاری است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «230 هزار اصله نهال در نهالستان‌های شهرستان دهلران تولید شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..