تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مرگ ۲ جوان در ریزش کوه در جاده کندوان

ریزش سنگ در محور کندوان و سقوط آن بر روی یک خودرو سبب مرگ ۲ نفر در جاده کندوان شد.

زکریا اشکپور سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان مازندران، با اشاره به ریزش سنگ در جاده کندوان اظهار داشت: این حادثه پنجشنبه شب به مرکز اورژانس غرب مازندران اعلام شد و همکارن پایگاه اورژانس مجلار به محل حادثه در محور کندوان حوالی رستوران دربند در منطقه مجلار اعزام شدند.

وی افزود:

در این حادثه، به دلیل ریزش سنگ از کوه روی خودرو پراید یکی از سرنشینان که مرد ۲۵ ساله بود دردم جان باخت و یک سرنشین ۲۵ ساله نیز به شدت از ناحیه سر و صورت آسیب دید و دچار مشکل تنفسی و ایست قلبی شده بود و تیم اورژانس بلافاصله اقدامات احیاء را شروع کرد اما متاسفانه به دلیل شدت آسیب های وارده اقدامات احیا موثر نبود و جان باخت.

۷۰ کیلومتر از محور جاده کندوان در حوزه استان مازندران واقع شده است.

منبع: حوادث / جام جم آنلاین




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مرگ ۲ جوان در ریزش کوه در جاده کندوان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..