تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انفجار مواد محترفه در اردبیل هفت کشته و سه مصدوم برجای گذاشت

قدرت اخوان اکبری جمعه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در یک ساختمان مسکونی واقع در آرازعلی (محله) شهریار اردبیل مقداری مواد محترقه جاسازی شده بود که در اثر انفجار این مواد محترقه هفت نفر کشته و سه نفر مجروح
شدند.
وی اضافه کرد: مجروحان این حادثه در بیمارستان بستری و تحت درمان قرار گرفتند.
اخوان اکبری بیان کرد: سوختگی مجروحان بسیار شدید است و پزشکان و پرستاران در حال رسیدگی به این مجروحان هستند.
وی افزود: این اطلاعات مربوط به یک ساعت قبل است و احتمال اینکه اطلاعات دیگری در ارتباط با آمار زخمی ها و کشته ها وجود داشته باشد از طریق روابط عمومی دانشگاه اطلاع رسانی می شود.
رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی - درمانی استان اردبیل از شهروندان اردبیل خواست از نگهداری ، خرید و فروش مواد محترقه خودداری کنند.
خبرنگار: یعقوب شاددل ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
7130/6018

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انفجار مواد محترفه در اردبیل هفت کشته و سه مصدوم برجای گذاشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..