تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عذرخواهی دوباره رامین رضاییان/ پرسپولیس با من یا بدون من قهرمان خواهد شد

عذرخواهی دوباره رامین رضاییان/ پرسپولیس با من یا بدون من قهرمان خواهد شد

ورزش > لیگ برتر - مدافع مغضوب پرسپولیس بازهم از هواداران و شخص برانکو عذرخواهی کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رامین رضاییان در برنامه ورزش و مردم گفت: نمی خواهم برگردم به گذشته اتفاقی که افتاد شاید برانکو انتظار نداشت. من هشت سالی که در لیگ برتر و مخصوصا سال گذشته که شاگرد برانکو بودم کوچکترین مشکلی نداشتم. این اتفاق که افتاد شاید به خاطر فشار تمرین ها بود. علیپور همشهری و هم استانی من است. این اتفاق افتاد و گفتم پشت خط بیایم شخص طاهری زحمت کشیده برای من تلاش بکنم که امسال قهرمان شود پرسپولیس اما خیلی خب خواستم از این طریق از تمام هواداران و پیشکسوتان پرسپولیس که از من حمایت کردند به خصوص شخص برانکو و آقای طاهری به عنوان سرمربی و سرپرست باشگاه عذرخواهی کنم چون انتظار از من بیشتر بود. خواستم بیایم معذرت خواهی کنم از هواداران بزرگ که به من لطف داشتند. اگر شد باعث افتخار من است که برگردم به تیم محبوبم پرسپولیس کمک کنم و امسال جشن قهرمانی باهم بگیریم و تمام تلاش خودم را مثل همیشه می کنم اگر قسمت نشد و اتفاقاتی افتاد نبودم کنار تیم برای تیم بزرگ پرسپولیس در این مسیر موفق باشد و اینکه شخص طاهری برای رامین رضاییان خیلی زحمت کشیدند به خصوص امسال و یادم نمی رود.

41258




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عذرخواهی دوباره رامین رضاییان/ پرسپولیس با من یا بدون من قهرمان خواهد شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..