تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جدیدترین روش تغذیه ای برای کاهش وزن

جدیدترین روش تغذیه ای برای کاهش وزن

جدیدترین روش تغذیه ای برای کاهش وزن 

اگر قصد دارید تا از راه غذا نخوردن وزن خود را کاهش دهید،اخیرا دانشمندان راهی برای تنظیم میزان غذا خوردن بر حسب 24 ساعت شبانه روز تعیین کرده اند. اگر فردی آخرین وعده غذائی خود را حدود ساعت 2 بعدازظهر میل كند و بعد از آن چیزی تناول نكند تا ساعت 8 صبح روز بعد می‌تواند كاهش وزن رخ دهد

براساس تحقیقات دانشگاه آلاباما بیرمنگام برای كاهش وزن و سوخت‌وساز بدن و سوزاندن چربی در بدن می‌توان زمان خوردن را در شبانه‌روز محدود نمود، براساس این گزارش چنانچه فرد زمان‌‌ خوردن غذایی خود را تغییر دهد می‌تواند منجر به كاهش وزن و چربی سوزی شود.بنابراین گزارش اگر فردی آخرین وعده غذائی خود را حدود ساعت 2 بعدازظهر میل كند و بعد از آن چیزی تناول نكند تا ساعت 8 صبح روز بعد می‌تواند كاهش وزن رخ دهد.

آنها دریافتند كه اگر خوردن فقط در ساعت 8 صبح تا 2 بعدازظهر باشد، می‌تواند سطح اشتها را كنترل كرده و آنچه می‌خواهد بدون محدودیت فقط در این ساعات میل كند.این تحقیق همچنان نشان می‌دهد اگر شام شب در ساعات اولیه شب خورده و یا به صورت بسیار كم شامل میل شود و می‌تواند همچنان باعث چربی‌سوزی و كاهش وزن بشود.

در این گزارش آمده است اگر چهار روز پیاپی به روش 8 تا 2 بعدازظهر غذا خورده شود و بعد از آن این ساعت كمی تغییر نماید می‌تواند عامل چربی‌ سوزی شود و باعث سوزانده شدن كربوهیدرات‌ها و علائم مثبت دیگر شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جدیدترین روش تغذیه ای برای کاهش وزن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..