تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ونجنس ولانته؛ طرح جدید شرکت کان از استون مارتین DB9

کمپانی انگلیسی طراحی کان (Kahn) در نمایشگاه خودرو ژنو ۲۰۱۷ از جدیدترین محصول خود با نام ونجنس ولانته رونمایی کرد.

کمپانی طراحی Kahn که مقر اصلی آن در شهر بردفورد انگلستان واقع شده است، دقیقا یک سال بعد از معرفی نمونه‌ی کوپه ونجنس (Vengeance)، حالا در جریان نمایشگاه خودرو ژنو ۲۰۱۷ از جدیدترین مدل خود، ونجنس ولانته، رونمایی کرد. طراحی خارجی این خودرو بسیار شبیه نمونه‌ی کوپه‌ی آن است. در نمای روبه‌رو از جلو پنجره‌ی عریض استفاده شده و نمای عقبی آن با الهام از DB7 زاگاتو طراحی شده است. در ونجنس ولانته از پیشرانه‌ی مدل ۱۲ سیلندر تنفس طبیعی استون مارتین DB9 استفاده شده است.

ونجنس ولانته

در کابین این خودرو صندلی‌ها و داشبورد با چرم مشکی تزیین شده‌اند. برای تکمیل زیبایی فضای داخلی این خودرو از رنگ نقره‌ای در حاشیه‌ی اجزای مختلف داشبورد استفاده شده است.

ونجنس ولانته

افضل کان، بنیانگذار و مدیر کمپانی Kahn، گفته است:

ساخت یک نسخه‌ی روباز از ونجنس چالش‌هایی را در پی داشت. برای مثال ساخت بدنه‌ای هماهنگ با طراحی منحصربه‌فرد این خودرو یکی از چالش‌ها بود که خوشبختانه توانستیم با طراحی واقعی انگلیسی به آن غلبه کنیم. با برنامه‌ریزی دقیق توانستیم این خودرو را در نمایشگاه امسال رونمایی کنیم و من بسیار از این بابت خوشحالم و مطمئنم استقبالی که از مدل اصلی در سال ۲۰۱۶ شد، از ونجنس ولانته نیز به عمل خواهد آمد.

ونجنس ولانته

این خودرو برچسب قیمت ۴۸۰ هزار پوندی خورده است که تقریبا سه برابر قیمت مورد انتظار برای استون مارتین DB11 ولانته است.

ونجنس ولانته



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ونجنس ولانته؛ طرح جدید شرکت کان از استون مارتین DB9»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..