تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هم اکنون می‌توانید یک نسخه تقبلی از گلکسی اس ۸ را قبل از معرفی رسمی بخرید!

در این جا دو مطلب وجود دارد. یک، صدای رد پای نزدیک شدن گلکسی اس ۸ به مراسم رونمایی اختصاصی خودش است که با یک انرژی چند برابر قصد به آتش کشیدن صحنه را دارد. مورد دوم، فعالیت برادران کشور دوست و همسایه، یعنی چین است که حتی قبل از معرفی رسمی و نهایی شدن طراحی یم محصول دست به کار شده و نسخه‌ای تقلبی را تا حد فروش در بازار آماده کرده‌اند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

یکی از بهترین و یا هیجان‌انگیز ترین اتفاقای که برای سامسونگ در این نسل از گلکسی اس ۸ افتاده است، حذف دکمه فیزیکی هوم است که باعث شده درصد صفحه‌نمایش به بدنه دستگاه به صورت خاصی افزایش پیدا کند البته نباید فراموش کنیم که نسبت صفحه‌نمایش هم تبدیل به ۲ به ۱ شده است که خود نشان دهنده تغییرات زیادی خواهد بود. البته منظور از تغییرات نه تنها در ظاهر دستگاه بلکه نرم‌افزاری هم خواهد بود.

این تصویر در سایت Weibo با تگ Huaqiangbei is being abusive منتشر شده است. منظور از Huaqiangbei برای دوستان چینی، همین کالا های تقلبی است که به وفور پیدا خواهد بود.البته اگر این تصاویر را در کنار تصاویر لو رفته قرار دهیم، تفاوت‌های زیادی را شاهد خواهیم بود اما به هرحال شباهت زیادی به نسخه اصلی دارد. بد نیست تصاویر را ببینیم:

نظر شما چیست؟

لینک کوتاه:

phonearena



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هم اکنون می‌توانید یک نسخه تقبلی از گلکسی اس ۸ را قبل از معرفی رسمی بخرید!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..