تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارکان حکومت آل خلیفه از لانه عنکبوت هم سست‌تر است

«ابراهیم البحرانی»، معارض بحرینی در گفت‌وگو با خبرنگار دفتر منطقه‌ای خبرگزاری فارس با بیان اینکه ناکامی حکومت بحرین در ربودن جوانان انقلابی، روح مقاومت را در این کشور پابرجا نگاه داشته، گفت: امروز ملت بحرین به دوست و دشمن ثابت کرده که ارکان رژیم آل خلیفه از خانه عنکبوت هم سست تر است.

البحرانی گفت: حرکت شجاعانه و پر افتخار قهرمانان مقاومت در آزادی جوانان آزادی خواه بحرین از زندان مرکزی جو یک بار دیگر اعتبار رژیم آل خلیفه را در هم شکسته و بینی آن را به خاک مالید.

وی ادامه داد: هنگامی که مصالح ما با مصلحت دین در تعارض است پس کدام یک برتری دارد، هنگامی که می خواهیم دین خدا را یاری کنیم باید مصلحت دین و یاری دین را بر مصالح و مسائل خود برتری دهیم.

معارض بحرینی دفاع از دین و آرمان های ملت بحرین را منوط به کنار گذاشتن منیت ها و حزب گرایی ها  دانست و گفت: امروز لحظه شهادت رضا الغسره، مجاهد بحرینی بدست عوامل نظام آل خلیفه برای مردم بحرین به نماد مقاومت مسلحانه تبدیل شده است.

البحرانی با تاکید بر اینکه رژیم آل خلیفه و حکومت منصور هادی در یمن به یک اندازه نامشروع هستند، گفت: هر 2 رژیم به دلیل نداشتن قدرت تصمیم گیری مستقل، مزدور عربستان هستند، آنها با بی تفاوتی به اصل حاکمیت ملی و استقلال کشورشان اشغالگران سعودی را به بحرین و یمن کشاندند.

وی با اشاره به ورود ارتش عربستان در سال 2011 به بحرین تحت پشتیبانی آمریکا و انگلیس، گفت: اشغالگران سعودی از آن زمان تاکنون با چراغ سبز رژیم آل خلیفه به ریختن خون مردم بی گناه، شکنجه، یورش به خانه ها و ارعاب شهروندان و تخریب مساجد و گرفتن رزق و روزی مردم ادامه می دهند.

فعال بحرینی با تاکید بر اینکه عربستان به موازات بحرین، حمله به یمن را نیز با پشتیبانی آمریکا و انگلیس ترتیب داد، افزود: آل سعود با موافقت منصور هادی، رئیس جمهور فراری و خائن یمن ده ها هزار یمنی را که بیش ترشان زن و کودک هستند به خاک و خون کشید.

البحرانی با بیان اینکه حکومت منصور هادی و رژیم آل خلیفه هیچ محبوبیتی نزد مردم کشورشان ندارند، گفت: آنها  با خیانت بزرگی که در حق یمنی ها و بحرینی ها مرتکب شدند مشروعیت قانونی و مقبولیت خود نزد ملت هایشان را از دست دادند.

معارض بحرینی تاکید کرد: جایگاه طبیعی آل خلیفه و منصور هادی در زباله دان تاریخ است تا ملت های یمن و بحرین با اراده خود سرنوشتشان را رقم بزنند.

وی ضمن تمجید مقامت ملت های بحرین و یمن در مقابله با اقدامات تروریستی رژیم آل سعود گفت: در نهایت این ملت ها هستند که پیروز می شوند .

انتهای پیام

http://fna.ir/I5U82X



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارکان حکومت آل خلیفه از لانه عنکبوت هم سست‌تر است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..