تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وسعت ایوان انتظار ۴۲ هزار متر مربع است/برپایی نمایشگاه های دائمی در طبقه زیرین ایوان

وسعت ایوان انتظار ۴۲ هزار متر مربع استبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛مازیار حسینی معاون حمل ونقل ترافیک شهرداری تهران در مراسم افتتاح ایوان انتظار میدان ولی عصر (عج) که امروز (جمعه) برگزار شد، اظهار کرد: ایوان انتظار بنایی در ۷ طبقه است که سطح صفر زمین را به منهای ۳۰ متر در زیر زمین متصل می کند و دارای ۴۲ هزار متر مربع وسعت و ۳۶ ستون استوانه ای بوده که ۳ هزار متر مربع فضای فرهنگی در این مجموعه در نظر گرفته شده است.

 وی اضافه کرد: نقش دور ایوان انتظار با مسجد حضرت ولیعصر (عج) آیت الله سیستانی که در حاشیه میدان قرار دارد، همخوانی دارد و ما فضای ایوان انتظار  را ساده ترسیم کردیم تا در عین سادگی دعوت کننده باشد.

حسینی با اشاره به اینکه معماری ایوان انتظار ریشه در  گودالباغچه های تاریخ معماری ما  دارد، خاطر نشان کرد: قرار است نمایشگاه های دائمی فرهنگی، هنری و عرضه کتاب در تراز زیرین این ایوان برقرار شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در پایان گفت: در زیر ایوان انتظار خطوط ۳ و ۶ مترو عبور کرده است همچنین طبق تأکیدات شهردار تهران این ایوان به پیاده راه بلوار کشاورز و ایستگاه اتوبوس های تندرو در جنوب میدان  تا انتهای بهار سال ۹۶ متصل می شود.

انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وسعت ایوان انتظار ۴۲ هزار متر مربع است/برپایی نمایشگاه های دائمی در طبقه زیرین ایوان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..