تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیانیه کاخ سفید درباره تحریم‌های آمریکا علیه ایران

کاخ سفید با انتشار بیانیه ای از تحریم های وزارت خزانه داری آمریکا بر ضد چندین شرکت و فرد ایرانی به عنوان یکی از عملکردهای پنجاه روز نخست ریاست جمهوری دونالد ترامپ در بخش امنیت ملی آمریکا نام برد.

آفتاب‌‌نیوز :

واحد مرکزی خبر نوشت: کاخ سفید در پایگاه اینترنتی خود گزارشی با عنوان « عملکرد پنجاه روز نخست ریاست جمهوری دونالد ترامپ؛ دستیابی به نتایج برای مردم آمریکا» منتشر کرد.

در بخشی از این گزارش با عنوان « اولویت دادن به امنیت ملی آمریکا » آمده است: رئیس جمهور ترامپ اقدام کرده است تا درباره ایمنی و امنیت سرزمین آمریکا، مرزهای این کشور و مردم آن اطمینان حاصل کند.

تحت رهبری رئیس جمهور ترامپ، وزارت خزانه داری(آمریکا) اقدام به تحریم پنجاه شرکت و افراد دخیل در برنامه موشک بالستیک ایران کرده است.

رئیس جمهور ترامپ اقدام به ایجاد حفاظت های جدید در برابر تروریست های خارجی کرده است که وارد کشور ما می شوند.

رئیس جمهور ترامپ پیشنهاد افزایش بودجه ارتش را تا رقم پنجاه و چهار میلیارد دلار، داده است تا اینکه ارتش بتواند بازسازی خود را آغاز کند.

در نتیجه یادداشتی که رئیس جمهور ترامپ در بیست و هشتم ژانویه، امضا کرده است، او طرحی را برای شکست دادن داعش دریافت کرده است که وزیر دفاع و سایر اعضای کابینه آن را تدوین کردند.

رئیس جمهور آمریکا دستور بازنگری در میزان آمادگی ارتش را صادر کرده و بازسازی نیروهای مسلح آمریکا را جزو خط مشی خود قرار داده است.

رئیس جمهور ترامپ اقدام به مذاکره برای پائین آوردن قیمت هواپیماهای اف- 35 کرده است تا میلیون ها دلار صرفه جویی کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیانیه کاخ سفید درباره تحریم‌های آمریکا علیه ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..