تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خانواده شهدا پایدارترین عنصر پایبند نظام هستند

به گزارش بی‌باک به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، ویژه برنامه «حلما» به مناسبت گرامیداشت سالروز وفات حضرت ام البنین (س) و آیین تکریم و بزرگداشت از ۱۱۰ مادر شهید در فرهنگسرای رضوان برگزار شد.

در این برنامه که با هدف تکریم و بزرگداشت مادران شهید شهر تهران در آستانه سالروز وفات حضرت ام البنین (س) برگزار شد، وحید قاسمی شاعر آیینی به شعر خوانی پرداخت و حاج ناصر آیینی لحظاتی به مدح اهل بیت پرداخت.

پایدارترین عنصر پایبند به انقلاب خانواده‌ شهیدان هستند

حجت الاسلام حسن ناصری پور معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران نیز ضمن خیر مقدر به حضار و مادران و پدران شهدای گران قدر انقلاب گفت: حقیقتاً آن اتفاق بزرگ و آن حرکت عظیمی که چه در دوران انقلاب و چه در جنگ روی داد، حماسه‌ای بزرگ بود که مادران و همسران شهدا در یاد و نام کشور ما برجای گذاشتند و به خوبی و شایستگی انجام دادند. کسی نمی‌تواند شرایط و سختی که بر مادران شهید می‌گذرد، درک کند. همه اتفاقات روزمره برای مادران شهدا خاطره‌ای سخت است.

وی با انتقاد از قدرنشناسی برخی نسبت به شهدا ادامه داد: برخی از ما یاد گرفته‌ایم در مناسبت‌هایی از شهدا و خانواده‌شان تقدیر و تشکر کنیم تا بیانگر این باشد که اگر در صف شهدا نبوده‌ایم در صف پیروان مکتب شهدا باشیم. جای تأسف است گاهی حرف‌هایی که می‌شنویم. برخی از مسئولان که در تریبون‌های رسمی صحبت می‌کنند، پیروزی در فلان مسئله بین‌المللی را حاصل بلد بودن خوب فن مذاکره می‌دانند. در حالیکه ایثار و استقامت این مادران شهدا و جان فشانی ها مسبب آن بوده است. پایدارترین عناصر پایبند به نظام و انقلاب و ولایت همین خانواده‌های شهید هستند.

ناصری‌پور در ادامه به جایگاه والای شهیدان و خانواده ایشان پرداخت و گفت: امید است که بتوانیم در ادامه راه ایشان مردانه پای سید عزیز و عظیم انقلاب بایستیم و نان به نرخ روز نخوریم و پای اعتقاداتمان بایستیم. خیلی علاقه داریم که خداوند نیز در این راه توفیق بدهد. و در لحظات مرگ و برزخ و قیامت شهدای شما دست ما را بگیرند. امید واریم خدا به همه ما این توفیق عظیم را بدهد که شما را فهم کنیم. راهمان قیام حضرت بقیه الله در این صورت هموار خواهد بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خانواده شهدا پایدارترین عنصر پایبند نظام هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..