تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اتفاقات اخیر روی عملکرد فنی استقلال اثر گذاشته است

به گزارش آسمونی، بیژن طاهری در مورد دیدار استقلال برابر سایپا ضمن بیان این مطلب افزود: بازی خوبی را در نیمه اول شاهد نبودیم خصوصا از استقلال که کمی سردرگم بود و همانند بازیهای قبلش هماهنگی لازم را نداشت.

2402405 اتفاقات اخیر روی عملکرد فنی استقلال اثر گذاشته است

وی گفت: فکر می کنم فشارهای روحی و روانی که در این چند روز روی این تیم بود و تمرین نکردن آنها دلیل اصلی این اتفاق بود اما آنها توانستند در نیمه دوم بهتر از نیمه اول باشند و در پایان هم به پیروزی برسند.

وی در خصوص سایپای تهران نیز ادامه داد: نارنجی پوشان عملکرد قابل قبولی داشتند و حتی توانستند به یک گل هم دست پیدا کنند اما عطش بازیکنان استقلال و هوادارانشان برای رسیدن به گل زیاد بود و توانستند در لحظات پایانی از ضربه سر زیبای پادوانی به پیروزی رسیده و بازی را دو بر یک به پایان برسانند.

هافبک پیشین استقلال در خصوص تجلیل از پیشکسوتان در هفته های اخیر گفت: بسیار این کار پسندیده است و من خوشحالم که چنین اتفاقی در فوتبال ما در حال شکل گیری است و امیدوارم  این روند همچنان ادامه داشته باشد.

منبع: خبرگزاری مهر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اتفاقات اخیر روی عملکرد فنی استقلال اثر گذاشته است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..