تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گلستان قهرمان مسابقات مچ اندازی باشگاه‌های کشور شد

به گزارش خبرنگار مهر، شانزدهمین دوره رقابت‌های مچ اندازی باشگاه‌های کشور شامگاه جمعه در گرگان به پایان رسید و برترین‌های رده‌های سنی مختلف در دو بخش راست دست و چپ دست معرفی شدند.

در این دوره از رقابت‌ها که در سالن آمفی تئاتر دانشگاه علمی کاربردی خانه کار و کارگر گرگان برگزار شد، ۲۷۵ ورزشکار از ۱۷ استان در رده‌های سنی جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان در دو بخش راست دست و چپ دست با یکدیگر به رقابت پرداختند.

رده سنی پیشکسوتان راست دست

در رده سنی پیشکسوتان راست دست، تیم قصر خورشید گرگان (گلستان الف) عنوان قهرمانی را کسب کرد و تیم‌های مازندران و مرکزی به ترتیب دوم و سوم شدند.

رده سنی پیشکسوتان ۴۰ تا ۴۹ سال راست دست در چهار وزن برگزار شد که قربانعلی ابراهیمی از مازندران، نصرالله رضایی از مازندران، محمدخالد دست باز از کردستان و سیدحسین نوراللهی از مازندران عنوان‌های برتر را به دست آوردند.

رده سنی پیشکسوتان ۵۰ تا ۵۹ سال راست دست در دو وزن برگزار شد که حجت الله حسن یار و ابراهیم حسین زاده مهدوی هر دو از گلستان عنوان‌های برتر را کسب کردند.

رده سنی پیشکسوتان چپ دست

در رده سنی پیشکسوتان چپ دست، تیم فرش زمرد مشهد نمایندگی گلستان (گلستان ب) موفق به کسب مقام قهرمانی شد و تیم‌های مرکزی و آذربایجان شرقی به ترتیب در جایگاه‌های دوم و سوم ایستادند.

رده سنی ۴۰ تا ۴۹ سال پیشکسوتان چپ دست در چهار وزن برگزار شد که قربانعلی ابراهیمی از مازندران، مجتبی آدینه از مرکزی، محمدخالد دست باز از کردستان و رامین محتشمی از گلستان، عنوان‌های نخست را کسب کردند.

رده سنی ۵۰ تا ۵۹ سال پیشکسوتان چپ دست در دو وزن برگزار شد که حجت الله حسن یار و محمدرضا برزعلی هر دو از گلستان مقام‌های قهرمانی را به دست آوردند.

رده سنی بزرگسالان راست دست

در رده سنی بزرگسالان راست دست، تیم قصر خورشید گرگان (گلستان الف) قهرمان شد و تیم‌های اصفهان و آذربایجان غربی به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

رده سنی بزرگسالان راست دست در ۱۱ وزن برگزار شد که محمدقاسم طهمورثانی از اصفهان، میکائیل میرابی از گلستان، احمد شمشادی از گلستان، بابک فرج اللهی از آذربایجان غربی، ابراهیم ایری از گلستان، امیر شریفی از گلستان، ابوالفضل صدقی از گلستان، سعید احمدزاده از قزوین، محسن مختاری از اصفهان، نعمت غفاری نیا از گلستان و مهدی عبدالوند از اصفهان، مقام‌های قهرمانی را به دست آوردند.

رده سنی بزرگسالان راست چپ

در رده سنی بزرگسالان چپ دست، تیم فرش زمرد مشهد نمایندگی گلستان (گلستان ب) در جایگاه نخست ایستاد و تیم‌های اصفهان و قزوین به ترتیب عنوان‌های دوم و سوم را به دست آوردند.

رده سنی بزرگسالان چپ دست در ۱۱ وزن برگزار شد که محمدقاسم طهمورثانی از اصفهان، محمدحسین هاشمی حبیب آبادی از اصفهان، صادق قربانی از خراسان جنوبی، سلیمان طریک از گلستان، سخیر ایزدی از گلستان، اسماعیل توکلی از گلستان، ذکریا خضری از آذربایجان غربی، سعید احمدزاده از قزوین، علی راستگو از کردستان، مهدی رمضانی از قزوین و شهاب عباسی از تهران، عنوان‌های نخست را به دست آوردند.

رده سنی جوانان راست دست

در رده سنی جوانان راست دست، تیم فرش زمرد مشهد نمایندگی گلستان (گلستان الف) موفق به کسب مقام قهرمانی شد و تیم‌های قزوین و مازندران به ترتیب در جایگاه‌های دوم و سوم ایستادند.

رده سنی جوانان راست دست در چهار وزن برگزار شد که علیرضا یاسین از اصفهان، محمدسام حاج مرادی از تهران، عرفان دبیری از قزوین و علیرضا محمدیان از مازندران، مقام‌های برتر را به دست آوردند.

رده سنی جوانان چپ دست

در رده سنی جوانان چپ دست، تیم قصر خورشید گرگان (گلستان ب) قهرمان شد و تیم‌های قزوین و مازندران به ترتیب عنوان‌های دوم و سوم را به دست آوردند.

رده سنی جوانان چپ دست در چهار وزن برگزار شد که علیرضا یاسین از اصفهان، شمس الدین منصوری قزل از گلستان، عرفان دبیری از قزوین و علیرضا محمدیان از مازندران، مقام‌های قهرمانی را کسب کردند.

لازم به ذکر است؛ در بخش اورهال (وزن آزاد) مهدی عبدالوند از اصفهان در راست دست و سعید احمد زاده از قزوین در چپ دست عنوان قهرمانی را کسب کردند.

نفرات اول تا سوم اوزان مختلف شانزدهمین دوره مسابقات مچ اندازی باشگاه‌های کشور برای حضور در رقابت‌های آسیایی قرقیزستان به اردوی تیم ملی دعوت خواهند شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گلستان قهرمان مسابقات مچ اندازی باشگاه‌های کشور شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..