تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طارمی در شادی پس از گل چه چیزی را فریاد زد

روز نو :

مهدی طارمی که تنها گل پرسپولیس را به استقلال خوزستان زد، شادی جالبی را به نمایش گذاشت و حرف هایی با اشاره به خودش زد.

 

شنیدیم ستاره خط حمله پرسپولیس که با زدن این گل 13 گله شده و به ساسان انصاری در صدرجدول گلزنان رسیده بود پس از گل سیزدهم خودش با صدای بلند فریاد کشید: «آقای گل واقعی منم! آقای گل اینجا توی استادیوم آزادی منم!»

 

شاید منظور طارمی این باشد که ساسان انصاری 5 گل از 13 گل خودش در فولاد خوزستان را از روی نقطه پنالتی به ثمر رسانده در حالی که مهاجم بوشهری پرسپولیس حتی یک پنالتی هم نزده و تمام 13 گل خودش را در جریان بازی به حریفان زده است.

 

طارمی فصل گذشته با 16 گل به عنوان آقای گلی لیگ برتر رسید و به نظر می رسد در لیگ شانزدهم بتواند این رکورد را بهبود ببخشد.

 

همچنین انصاری هم فرصت دارد که در بازی امروز برابر تراکتورسازی تبریز با زدن گل دوباره از طارمی در صدر جدول گلزنان پیشی بگیرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طارمی در شادی پس از گل چه چیزی را فریاد زد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..