تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دلیل برانکو برای تعویض بهترین هافبک خود که ناراضی بود

روز نو :

محسن مسلمان در حالی که تا دقیقه 78 بهترین هافبک پرسپولیس در بازی با استقلال خوزستان بود، در این دقیقه تعویض شد و جای خودش را به علی علیپورداد.

 

پس از این تصمیم برانکو خیلی ها عنوان کردند که دلیل تعویض مسلمان درگیری با عقیل کعبی مدافع استقلال خوزستان و گرفتن کارت زرد بوده است.

 

به نظر می رسید مرد کروات بهترین هافبک خود را بیرون کشید تا احتمالا به دلیل عصبانیت کارت زرد دوم را نگیرد و اخراج نشود اما دلیل تصمیم برانکو چیز دیگری بود.

 

شنیدیم برانکو می خواسته مسلمان را برای بازی حساس هفته آینده در لیگ قهرمانان آسیا که در قطر و برابر تیم قدرتمند الریان برگزار می شود حفظ کند.

 

البته آن طور که از تصاویرتلویزیونی دیده می شد مسلمان خیلی هم از این تعویض راضی و خوشحال نبود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دلیل برانکو برای تعویض بهترین هافبک خود که ناراضی بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..