تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راننده موبایل تاکسی زن جوان را شب به خلوتگاه برد و ...+عکس

راننده موبایل تاکسی زن جوان را شب به خلوتگاه برد و ...+عکس

به گزارش گروه ترجمه رکنا، راننده شرکت اوبر "یک سرویس هم سفری آنلاین مستقر در سان فرانسیسکو است. اپ موبایل تلفن هوشمند به طور خودکار، مسافرین را با نزدیکترین راننده مرتبط می‌سازد و موقعیت مسافر را به راننده می‌فرستد." شنبه شب مسافر زن خود را در ویرجینیا ربود و مورد تجاوز Rape قرار داد. این زن که از تاکسی موبایلی استفاده کرده بود به جای اینکه به مقصد برود، توسط راننده تاکسی به محل خلوتی برده شده و مورد شکنجه وحشتناک قرار گرفت. "سوانو یورو" در معرض اتهام آدم ربایی، تجاوز و آزار و اذیت قرار دارد. اسناد موجود در دادگاه نشان می دهد این راننده حدود دو تا سه سال به صورت پاره وقت با این شرکت همکاری دارد و هیچ گونه سابقه کیفری نیز ندارد. این حادثه Incident تلخ شنبه شب بین ساعات 21:30 تا 22:30 در منطقه ای واقع در ویرجینیا رخ داد. متهم به تنهایی در خانه ای در نورفولک زندگی می کند و از سال 2010 تا کنون در این منطقه ساکن است. تاکنون گزارش های متفاوتی از سواستفاده جنسی از سوی رانندگان این شرکت در پایگاه داده پلیس Police به ثبت رسیده است و این نخستین باری نیست که مسافری مورد تجاوز قرار گرفته است. به عنوان نمونه می توان به موردی در سال 2015 اشاره کرد که یکی دیگر از رانندگان این شرکت به اتهام آزار  و ضرب و شتم دختر 13 ساله به 66 ماه حبس تعلیقی محکوم شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راننده موبایل تاکسی زن جوان را شب به خلوتگاه برد و ...+عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..