تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصاویری وحشتناک از چهارشنبه سوری سال ۹۴

به گزارش افکارنیوز،

 از اوایل اسفند هر سال صداهای گوش خراش انفجار ترقه و مواد محترقه لرزه بر جان شهر می‌اندازند، در پس این آتش بازی ها، جان و زندگی جوانان و نوجوانان شهر بازیچه هیجان و فرهنگ‌های غلط می‌شوند.

آمارهای آتش نشانی و اورژانس از سوختن جوانان و نوجوانان ۱۵ تا ۳۰ ساله خبر می‌دهند، خبرهایی که طعم خون به خود داشته و هر سال از صدا وسیما در شب چهارشنبه آخر سال تصویردردناک بیرون زدن چشم یک نوجوانان، سوختن تمام بدن یک جوان و قطع شدن دست‌ها را به عینه دیده، اما متاسفانه این حوادث درس عبرتی برای این گروه سنی پر خطر نمی‌شود. تصاویری وحشتناک با طعم درد و خون از چهارشنبه سوری سال ۹۴/ صورت هایی که با ترقه نابود شدند

رسانه‌ها در تلاش اند تا با هشدار‌ها و نشان دادن تصاویر جوانانی که طعمه ترقه و مواد منفجره دست ساز شده اند تلنگری در دل این جوانان و نوجوانان پر شور ایجاد کرده و خانواده‌ها را از عواقب چهارشنبه سوزی با خبر کنند.

تصاویری وحشتناک با طعم درد و خون از چهارشنبه سوری سال ۹۴/ صورت هایی که با ترقه نابود شدند

در پس این آگاهی رسانی‌ها به سراغ انجمن ققنوس که حمایت از بیماران سوخته را به عهده دارند رفتیم و عکس هایی را از چهارشنبه تلخ سال گذشته و سوختگی‌های عده‌ای همطنان گرفتیم، متاسفانه ۱۶ تن از شهروندان تهرانی دچار قطع عضو و سوختگی‌های بسیاری شدند که از سال گذشته تاکنون تحت حمات این انجمن هستند.

تصاویری وحشتناک با طعم درد و خون از چهارشنبه سوری سال ۹۴/ صورت هایی که با ترقه نابود شدند ۱۰۰ نفر با مرگ دست و پنجه نرم کردند دهمرده‌ای رئیس بیمارستان سوختگی شهید مطهری با بیان اینکه در شرایط عادی این بیمارستان ظرفیت پذیرش ۱۱۵ نفر را دارد، گفت: در چهارشنبه سوری سال گذشته تعداد بیماران پذیرش شده ۱۴۰ نفر بود که از این تعداد ۲۰ نفر از مراجعان و مصدومان به این بیمارستان دچار مصدومیت‌ها و سوختگی شدید از ناحیه دست، پا وصورت شده بودند. وی ادامه داد: چهارشنبه سوری سال ۹۴ حدود ۱۰۰ نفر دچار سوختگی درجه ۲ یا به عبارتی ۵۰ درصد شده بودند که سوختگی درجه یک و ۲ تا پایان عمر گریبانگیر بیماران بوده و اگر فرد با این درجه سوختگی به موقع تحت درمان قرار نگیرد، این سوختگی منجر به فوت وی می‌شود. تصاویری وحشتناک با طعم درد و خون از چهارشنبه سوری سال ۹۴/ صورت هایی که با ترقه نابود شدند

صورت هایی که قربانی هیجان جوانی شدند/ ترقه هایی که صورت را تا آخر عمر نابود می‌کنند

دهمرده‌ای عنوان کرد: متاسفانه ما همه ساله در شب چهارشنبه سوری در بیمارستان مطهری شاهد صحنه‌های دردناکی از سوختگی‌های دست، پا و چشم هستیم و حتی بیمارانی به اورژانس ما مراجعه می‌کنند که حین درست کردن مواد محترقه گرفتار انفجار شده وصورت آن‌ها قابل شناسایی نبود.

رئیس بیمارستان سوختگی مطهری افزود: برای کادر پزشکی ما تعجب آور است که چرا افراد و جوانان با داشتن علم به این آسیب‌ها و صدمات وحشتناک باز هم سراغ بازی‌های خطرناک با مواد حترقه می‌روند البته خوشبختانه امسال تاکنون تعداد مراجعات مرتبط با چهارشنبه سوری کاهش پیداکرده است.

تصاویری وحشتناک با طعم درد و خون از چهارشنبه سوری سال ۹۴/ صورت هایی که با ترقه نابود شدند پزشکان رایگان به مصدومان سوخته خدمت می‌کنند/ خدمت رسانی رایگان ۲۰۰ پزشک به مصدومان چهارشنبه سوری دهمرده‌ای با بیان اینکه این بیمارستان در چهارشنبه سوری برای ارائه خدمات به مصدومان در آمادگی کامل به سر می‌برد، عنوان کرد: برای آمادگی بیشتر سال گذشته هلی کوپتر هلال احمر برای اعزام اورژانسی مصدومان سایر مراکز در اختیار بیمارستان قرار گرفت که خوشبختانه مورد استفاده قرار نگرفت. رییس بیمارستان مطهری بیان کرد: متخصصان از هر رشته در شب چهارشنبه سوری برای رسیدگی و ارائه انواع خدمات درمانی در این بیمارستان حضور دارند و ۲۰۰ نفر پزشک و پرستار از این مرکز کشیک هستند.

وی اظهار داشت: پرستاران و پزشکان در رشته‌های مختلف به صورت خود جوش، رایگان و فی سبیل الله در شب چهارشنبه سوری به کمک اکیپ درمانی این بیمارستان آمده تا بتوانند مصدومان را درمان کنند که در مجموع ۴۰۰ نفر به ارائه خدمات درمانی به بیماران آسیب دیده ناشی از سوختگی و انفجار مواد محترقه می‌پردازند.

تصاویری وحشتناک با طعم درد و خون از چهارشنبه سوری سال ۹۴/ صورت هایی که با ترقه نابود شدند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصاویری وحشتناک از چهارشنبه سوری سال ۹۴»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..