تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یادواره شهید سید محمدحسین علم‌الهدی فردا در اهواز برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، یادواره سردار سرلشکر شهید سید محمدحسین علم‌الهدی، فرمانده سپاه هویزه با حضور خانواده شهدا در کلانشهر اهواز برگزار خواهد شد.

این یادواره روز شنبه 21 اسفند ماه سال 1395 در آستانه سالروز رحلت حضرت ام البنین(س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا ساعت 9 صبح آغاز می‌شود و مردم خوزستان یاد و خاطره فرمانده برومند عملیات نصر را گرامی می‌دارند.

یادواره سردار سرلشکر یادواره شهید سید محمدحسین علم‌الهدی، فرمانده سپاه هویزه در دبیرستان علوم و معارف اسلامی صدرا اهواز واقع در خیابان سلمان فارسی(نادری)، خیابان شهید محمدیان، نبش خیابان شهید جهانیان جنب کلوب واحدی انجام می‌شود.

در این برنامه حجت‌الاسلام سید حمید علم‌الهدی برادر سردار سرلشکر شهید سید محمدحسین علم‌الهدی، فرمانده سپاه هویزه سخنرانی می‌کند و به بیان خاطرات زندگی برادر شهیدش می‌پردازد.

همچنین در یادواره سردار سرلشکر شهید سید محمدحسین علم‌الهدی، فرمانده سپاه هویزه، حسن شمشادی، خبرنگار صدا و سیما در عراق و سوریه به روایت‌گری می‌پردازد و خاطرات خود را از حضور در جمع رزمندگان جبهه مقاومت بیان می‌کند.

اجرای یادواره سردار سرلشکر شهید سید محمدحسین علم‌الهدی را عبدالغفور شیری برعهده دارد و محمدرضا بذری از شهرستان بابل نیز به مداحی و مرثیه‌سرایی می‌پردازد.

در این برنامه همچنین یاد و خاطره شقایق‌های صدرایی در دبیرستان علوم و معارف اسلامی صدرا اهواز گرامی داشته می‌شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یادواره شهید سید محمدحسین علم‌الهدی فردا در اهواز برگزار می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..