تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روسیه بخشی از تحریم های ترکیه را لغو کرد

کد خبر: ۴۹۵۴۳۴

۱۲۱۱  بازدید

روسیه بخشی از تحریم‌های کشاورزی را که ابتدای سال گذشته علیه ترکیه اعمال کرده بود، لغو کرد.

خبرگزاری فارس: به نقل از الیانس نیوز، روسیه بخشی از تحریم‌های کشاورزی خود علیه ترکیه را برداشت. این توافق بعد از دیدار رسمی رجب‌طیب اردوغان رئیس جمهور این کشور با پوتین همتای روسی‌اش انجام شد.

براساس بیانیه‌ای اعلام شد: اکنون روسیه پذیرفته است که واردات پیاز، گل‌کلم و کلم بروکلی را از این کشور ادامه دهد اما ممنوعیت واردات کماکان روی محصولات کشاورزی مهم نظیر گوجه‌فرنگی برقرار است.

بر اساس این گزارش، روسیه تحریم‌ها علیه واردات محصولات کشاورزی ترکیه را اوایل سال گذشته اعمال کرد. این عمل بعد از آن صورت گرفت که ترکیه یک جت جنگی روسیه را بر فراز مرزهای ترکیه ـ سوریه ساقط کرد. دو کشور روسیه و ترکیه طی ماه‌های اخیر به دنبال بازسازی روابط اقتصادی‌شان هستند.

کرملین اعلام کرد: رهبران دو کشور قرار است درباره چشم‌انداز روابط‌شان در آینده با لحاظ انتفاع از قراردادهای اقتصادی و تجاری بپردازند. این همکاری‌ها به ویژه درباره خط لوله گاز «ترکیش‌استریم» و کارخانه هسته‌ای «آکوانوکلیر» خواهد بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روسیه بخشی از تحریم های ترکیه را لغو کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..