تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گوگل از کروم بوک جدید اچ پی برای مدارس رونمایی کرد

گوگل کروم بوک جدید خود را برای ارائه در مدارس معرفی کرد تا بتواند مدیران مدارس را راغب به خرید این محصول کند.

 در حال حاضر برای مدارسی که قصد تجهیز مدارس خود را با لپ‌تاپ‌های گوگل دارند، گزینه‌ی جدیدی وجود دارد. کروم بوک جدید اچ پی که برای مدارس ساخته‌شده است در اواسط آوریل ارائه خواهد شد. این لپ‌تاپ تبدیل‌شدنی است و به لطف قابلیت ۳۶۰ درجه می‌تواند به تبلت تبدیل شود و از USB-C برای شارژ بهره می‌بردو همچنین محصول جدید دارای یک دوربین Rear/world-facing است (همانند دو کروم بوک ایسوس و ایسر که در ژانویه رونمایی شدند). قابلیت خرید قلم برای این کروم بوک وجود دارد اگرچه هنوز مشخص نیست که این قلم همانند مدل ارزان‌قیمتی است که با کروم بوک‌های ایسر و ایسوس ارائه می‌شوند.

مقاله مرتبط:

گوگل مشخصات دقیق این کروم بوک ها را ارائه نکرده است. این شرکت مدل X360 11 G1 را به‌عنوان پرفروش‌ترین کروم بوک در مدارس سوئد اعلام کرد. گوگل اعلام کرد که اپلیکیشن‌های اندروید در اروپا وجود دارد و مدیران می‌توانند کتابخانه‌های اپلیکیشن‌های اندروید را دریافت کنند و بر روی دستگاه‌های انتخاب‌شده به وسیله‌ی آن‌ها نصب کنند.

نظر شما در ارتباط با کروم بوک‌ها چیست؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گوگل از کروم بوک جدید اچ پی برای مدارس رونمایی کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..