تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




به زودی اندروید در حوزه استفاده از اینترنت ویندوز را پشت سر می‌گذارد

قبل از فراگیر شدن گوشی‌های هوشمند به این اندازه‌ای که امروزه شاهد آن هستیم بخش عمده‌ای از کاربران برای جستجوهای اینترنتی و گشت و گذار در آن از کامپیوترها استفاده می‌کردند و با توجه به این که ویندوز مایکروسافت محبوب‌ترین سیستم عامل در میان کاربران بود به این ترتیب این پلتفرم در حوزه استفاده از اینترنت نیز حرف اول بازار را می‌زد. اما به نظر می‌رسد که این روزها این شرایط با سرعت زیادی در حال تغییر کردن است و اندروید آن را به سختی تعقیب می‌کند.

مطابق با گزارشی که توسط شرکت StatCounter منتشر شده است، به نظر می‌رسد که سیستم عامل موبایلی شرکت گوگل یعنی اندروید رقابت تنگانگی با ویندوز دارد و اگر اندروید با همین سرعت به پیشرفتش ادامه دهد، تعجب برانگیز نخواهد بود که بگوییم در سال آینده اندروید بسیار بیشتر از ویندوز برای وب گردی‌‌های مختلف مورد استفاده کاربران قرار گیرد.

به گفته Aodhan Cullem مدیر عامل StatCounter، این صحبت که اندروید می‌تواند در میزان استفاده از اینترنت سیستم عامل ویندوز را شکست دهد در سال‌های گذشته کاملا غیر قابل باور بود و شاید با این صحبت مورد تمسخر قرار می‌گرفتیم؛ زیرا در ژانویه 2012 میلادی، میزان استفاده جهانی اینترنت از ویندوز 82 درصد و اندروید 2.2 درصد بود که اختلاف فاحشی را نشان می‌دهد اما امروز اوضاع کاملا فرق کرده و اندروید در حال تبدیل شدن به سیستم عاملی است که کاربران از دستگاه‌های مجهز به آن برای امور اینترنتی خود استفاده می‌کنند.

البته این آمار جدید به این معنی نیست که ویندوز در حال شکست خوردن و از دست دادن سهم بازارش است. یعنی تقریبا همان تعداد کاربران که در گذشته از همین سیستم عامل برای دسترسی به اینترنت استفاده می‌کردند کماکان از آن بهره می‌برند اما با توجه به فراگیر شدن گوشی‌های هوشمند و قابلیت استفاده از این گوشی‌ها برای دسترسی به اینترنت بدون نیاز به وای فای کاربران ترجیح می‌دهند از این دستگاه‌های همراه برای متصل شدن به اینترنت استفاده کنند و تمایل آن‌ها به استفاده از کامپیوترهای شخصی روز به روز کم‌تر خواهد شد. به همین دلیل است که این اواخر بسیاری از شرکت‌ها روی ارایه محتوای موبایلی تمرکز زیادی داشته‌اند و نسخه موبایلی وب سایت‌های خود را طراحی کرده‌اند.

تصویر نمایه جواد بالویی

جواد بالویی

۱۹ سالمه از استان مازندران و شهرستان ساری. دنیای فناوری رو خیلی دوس دارم و ازش لذت می‌برم...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «به زودی اندروید در حوزه استفاده از اینترنت ویندوز را پشت سر می‌گذارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..