تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هشدار هواشناسی خوزستان در خصوص آبگرفتگی معابر و گرد و غبار در هفته آینده

اهواز - ایرنا - اداره کل هواشناسی خوزستان روز جمعه در اطلاعیه ای نسبت به وقوع رگبار و آبگرفتگی معابر و احتمال گرد و غبار از روز شنبه تا دوشنبه هفته آینده هشدار داد.

به گزارش روز جمعه ایرنا بر اساس اطلاعیه اداره کل هواشناسی خوزستان، از روز شنبه 21 اسفندماه تا دوشنبه 23 اسفندماه با شدت و ضعف رگبار و رعد و برق به ویژه در مناطق شمال و شرق استان و آبگرفتگی معابر عمومی در مناطق شمالی و شرقی پیش‌بینی می ‌شود.
همچنین روز شنبه و دوشنبه وزش باد قابل ملاحظه با احتمال برخاستن گرد و غبار محلی به ویژه در مناطق جنوب، مرکزی و غربی استان دور از انتظار نیست.
به گزارش ایرنا طی یکماه گذشته خوزستان چندین نوبت با گرد و غبار شدید مواجه بوده است و شدیدترین آن طوفان گرد و خاک با سرعت بیش از 60 کیلومتر بر ساعت و میزان بیش از 66 برابر حد مجاز در روز هشتم بهمن بود.
قطع مکرر آب و برق و شبکه ارتباطی و تعطیلی مدارس و ادارات از تبعات این توفان بوده است.
3004/6125 خبرنگار:خاطره غفاری ** انتشار:سیدبهادر حسینی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هشدار هواشناسی خوزستان در خصوص آبگرفتگی معابر و گرد و غبار در هفته آینده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..