تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امام جمعه ماهشهر:اشرافی گری مسئولان آفت تحقق آرمان های نظام است

بندر ماهشهر - ایرنا - امام جمعه بندر ماهشهر با انتقاد از اشرافیگری برخی مسوولان، گفت:مسوولان باید مراقب رفتار و سبک زندگی خود باشند، چراکه الگوی جامعه هستند و زندگی اشرافی آنها باعث یاس و نومیدی افراد ضعیف جامعه می‌شود.

به گزارش ایرنا حجت‌الاسلام عبدالحسین غبیشاوی در خطبه های این هفته نمازجمعه بندر ماهشهر با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص آسیب‌های زندگی اشرافی‌ برخی مسوولان برای جامعه، گفت:زندگی اشرافی‌ باعث می‌‌شود افراد ضعیف و آسیب پذیر جامعه به هر قیمتی برای تطبیق زندگی خود با سبک زندگی اشرافی‌تلاش کنند که این موضوع موجب بروز معضلات و ناهنجاری اجتماعی فراوانی می‌شود.
وی تصریح کرد:مسوولان و مردم باید آگاه باشند که زندگی خود را با زندگی افراد متوسط روبه پایین تطبیق دهند و خود را از مسابقه نحس اشرافی‌گری رها کنند.
حجت الاسلام غبیشاوی در بخش دیگری از سخنانش با گرامی داشت سالروز تکریم مادران و همسران شهدا افزود:مردم و مسؤولان برای تکریم مادران و همسران شهدا باید پیشقدم باشند چرا که این عزیزان در معامله با خداوند تمامی دارایی خود را با خلوص نیت و نهایت رضایت تقدیم خدا و دین خدا کردند.
وی اضافه کرد:نیروهای بسیج با همکاری مردم و بنیاد شهید شهرستان اقدام به برگزاری یادواره های شهدا در محلات مختلف شهرستان کرده اند که به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کمک می کند.
امام جمعه بندرماهشهر در ادامه سخنانش با گرامی داشت روز احسان و نیکوکاری، گفت:با توجه به قرارگرفتن در آستانه حلول سال جدید افرادی که توانایی انفاق مالی دارند باید با یاری نیازمندانی که در شب عید چشم ‌انتظار کمک هستند همت کنند.
غبیشاوی در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر لزوم فرهنگ سازی برای کاهش خطرات در چهارشنبه آخر سال، خاطرنشان کرد:با وجود اینکه مسوولان در شورای تامین برای کنترل حوادث در این روز تدابیری اندیشیده اند، نقش خانواده ها در این عرصه از اهمیت بالایی برخوردار است و باید همگام با مسوولان و نیروهای انتظامی برای مقابله با خطرات این روز تلاش کنند.
وی ادامه داد: یکی دیگر از موثرترین راه‌کارهای مقابله با این معضل نظارت جدی و مستمر اصناف بر عرضه کنندگان مواد منفجره است که باید این افراد را شناسایی و قبل از انجام خرید توسط جوانان از ورود این مواد به شهر خودداری کنند.
خطیب جمعه بندرماهشهر در ادامه سخنانش به گرانی موجود در شهرستان ماهشهر اشاره کرد و گفت:بررسی ها و شواهد نشان دهنده این است که شهرستان ماهشهر در مقایسه با سایر شهرستان های استان گران ترین شهرستان است که موجب نارضایتی شهروندان و مهاجران به این شهرستان شده است.
غبیشاوی افزود: این موضوع یک بی‌انصافی است چرا که موجب آسیب به قشر ضعیف و آسیب دیده شهر می‌شود و شرایط موجود برای آنها غیرقابل تحمل می‌شود.
6125 آمنه محتشمی **انتشار:سیدبهادر حسینی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امام جمعه ماهشهر:اشرافی گری مسئولان آفت تحقق آرمان های نظام است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..