تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جلیلی: نباید درباره گرسنگی مظلومان و شکم‌بارگی پرخوران بی‌تفاوت بود

به گزارش افکارنیوز،

سعید جلیلی ظهر امروز در حاشیه برگزاری دعای ندبه در این شهرستان اظهار کرد: همه ما قرن‌هاست برای یک آرزوی بزرگ گردهم آمده و دعای ندبه می‌خوانیم تا آن آرزو هر چه سریع‌تر محقق شود.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی دعای ندبه را یکی از سیاسی‌ترین دعاها دانست و عنوان کرد: تک‌تک فرازهای این دعا می‌تواند برای ما درس باشد که اگر منتظر چنین افقی هستیم امروز باید چگونه باشیم تا تعجیل در ظهور شود.

وی با بیان اینکه کسانی می‌توانند در جایگاه اولیا باشند که از شرایط خاص برخوردار باشند، گفت: اگر کسی می‌خواهد مسؤولیت الهی را بپذیرد، پذیرش آن یک شرط جدی و واقعی دارد و آن این است که غرق دنیا نشود.

جلیلی اضافه کرد: امامان معصوم ما قله این شرایط و ضوابط هستند ولی کسی که ادعا دارد در این مسیر حرکت می‌کند باید به تناسب بتواند چنین صفاتی را دنبال کند.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی با همین نگاه ظهور کرد، اینکه امام راحل فرمودند این انقلاب باید مقدمه ظهور باشد یعنی این شرایط را ظهور باید داد تا مقدمه ظهور شود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ملاک ظهور را صالح بودن ذکر کرد و گفت: نباید اجازه داد مناسبات غیرصالح و خانوادگی، سیاسی و جناحی حاکم شود.

جلیلی در بخش بعدی سخنان خود با اشاره به اینکه اولین چیزی که به آن توصیه می‌شود، صدق است، خاطرنشان کرد: برای اینکه جامعه بتواند مسیر درست را پیدا کند باید صدق باشد و صدق آن است که شما آنچه را باور دارید بیان کنید و آنچه را بیان می‌کنید عمل کنید.

وی با تاکید بر اینکه فقط سخن گفتن صرف کار درستی نیست، ابراز کرد: حرف زدن کار سختی نیست، یکی از مصادیق صدق این است که آن چیزی را که می‌گویید عمل کنید، چیزی را نگویید که نتوانید عمل کنید، آنگونه که مقام معظم رهبری چهار سال پیش در ایام انتخابات فرمودند کاندیداها چیزی بگویند که اگر سال دیگر صوت خود را شنیدند احساس شرمندگی نکنند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: مردم مشکلات و نیازهای واقعی دارند و نباید با حرف زدن و سخنرانی و بدون از رفع مشکلات آن‌ها در عمل سخنرانی کنیم تا رای جمع شود.

وی با متذکر شدن این مطلب که مبنای عدالت‌خواهی، دین است، عنوان داشت: نباید در برابر گرسنگی مظلومان و شکم‌بارگی پرخوران ساکت و بی‌تفاوت بود.

جلیلی، گفت: اگر می‌خواهیم مسؤولیتی را بر عهده بگیریم و یا به کسی واگذار کنیم باید شرایط را داشته باشیم و انتخاب‌های ما باید به گونه‌ای باشد که صالح بعد از صالح و صادق بعد صادق باشد.

وی، متذکر شد: امروز اگر از چنین مباحثی صحبت می‌کنیم چون انقلاب اسلامی بر مبنای چنین مفاهیمی شکل گرفته و باید این مناسبات را در جامعه، مناسبت‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی بیاوریم و ارزش‌ها این‌گونه باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جلیلی: نباید درباره گرسنگی مظلومان و شکم‌بارگی پرخوران بی‌تفاوت بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..