تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روش خواباندن نوزاد، خستم کرده!

با افزایش سن نیاز به خواب آنها کمتر می شود. اما هر بچه ای مقدار خواب لازم متفاوتی دارد.

شیرخواران تا سن 6 ماهگی خواب منظمی ندارند. اگرچه ممکن است در طی 24 ساعت بمدت 16 تا 17 ساعت بخوابند اما ممکن است هر یک تا 2 ساعت بیدار شوند. با افزایش سن نیاز به خواب آنها کمتر می شود. اما هر بچه ای مقدار خواب لازم متفاوتی دارد. برای یک شیرخوار 6 ماه طبیعی است که در طی شب از خواب بیدار شود و ظرف یک تا 2 دقیقه بعد هم بخوابد. توصیه های زیر می تواند باعث خواب بهتر شیرخوار در طی شب گردد:

در طی شب و در زمان تعویض کهنه و شیر دادن آرام باشید. یعنی سعی نکنید او را تحریک یا بیدار نمایید. روزها را برای بازی با وی در نظر بگیرید. حرف زدن و بازی کردن با او در طی روز سبب طولانی تر شدن زمان بیداری در طی روز می شود که می تواند باعث خواب بهتر در شب گردد. وقتی کودک حالت خواب آلوده دارد و قبل از خوابیدن اوراداخل تخت قرار دهید. این امر باعث می شود که او بیاموزد که در بستر خود و به تنهایی بخوابد. اگر تا زمان خواب او را بغل یا حرکت دهید باعث می شود که اگر در طی شب از خواب بیدار شد نیاز به تکرار بغل کردن یا حرکت دادن داشته باشد.

اگر شیرخوار لج کرد بلافاصله او را بغل نکنید. شاید مجددا بتواند به تنهایی به خواب رود. اگر بازهم گریه تداوم داشت او را وارسی نمایید ولی بازهم چراغ را روشن نکنید و او را در بغل خود قرار ندهید. اگر هنوز عصبانی است ونمی توانید اورا آرام کنید ممکن است: 

- گرسنه باشد 

- خیس کرده باشد

- تب داشته باشد ویا بیمار باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روش خواباندن نوزاد، خستم کرده!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..