تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیش‌بینی وضع هوا تا 3 روز آینده

صراط: مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور از ورود دو سامانه بارشی طی ۷۲ ساعت آتی خبر داد و گفت: پیامد این سامانه‌های بارشی باران، برف در ارتفاعات و کاهش نسبی دما در غالب نقاط کشور خواهد بود.

احد وظیفه در گفت‌وگو با تسنیم درباره وضعیت جوی سه روز آینده کشور اظهار کرد: غالب نقاط کشور امروز جوی پایدار و آسمانی صاف را تجربه کرده‌اند و این روند در ساعتهای آتی با ورود سامانه جدید بارشی جدیدی تغییر می‌یابد.

وی ادامه داد: از اواخر وقت امروز جمعه سامانه بارشی وارد غرب کشور می‌شود که پیامد آن ابتدا افزایش ابر و سپس بارشهای پراکنده باران در نیمه غربی است.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور ادامه داد: رشد این سامانه بارشی از صبح روز شنبه انجام می‌گیرد و شدت بارشها ابتدا در جنوب غرب و رفته رفته در غرب، شمال غرب و البرز غربی خواهد بود.

وظیفه  تصریح کرد: طی صبح فردا به غیر از بارشهای باران در نواحی ذکر شده برخی مناطق همچون زاگرس مرکزی، ارتفاعات شمال غرب و البرز غربی نیز برفی می‌شوند.

به گفته وی، این سامانه بارشی در روز یکشنبه به سمت شرق و شمال شرق رهسپار می‌شود و بارشهای پراکنده باران و برف در ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی و برخی ارتفاعات شمال شرق پدید می‌آید.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور  افزود: این سامانه بارشی در مدت حضور 48 ساعته در نوار غربی، مرکز و شرق کشور بارشهای باران، رگبار، برف در ارتفاعات و کاهش نسبی دما را به دنبال دارد که البته این برودت دمایی محسوس نخواهد بود.

وظیفه همچنین  از ورود سامانه جدید بارشی در روز دوشنبه خبرداد و گفت: سامانه جدیدی روز دوشنبه دوباره از غرب وارد کشور خواهد شد و بارشها در نوار غربی کشور مجدداً از سرگرفته می‌شود.

وی  دمای هوای امروز تهران را 14 درجه بالای صفر دانست و اظهار کرد: امروز هوای تهران صاف تا نیمه ابری پیش‌بینی شده و طی 24 ساعت آینده با توجه به ورود سامانه بارشی از غرب کشور شاهد رشد ابر و بارشهای پراکنده باران خواهیم بود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور، شهرکرد با هشت درجه زیر صفر را سردترین مرکز استان و بندرعباس با 28 درجه بالای صفر را گرمترین مرکز استان در کشور معرفی کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیش‌بینی وضع هوا تا 3 روز آینده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..