تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارزش‌های دفاع مقدس به طور مداوم روایت شود

گروه سیاسی: امام جمعه شهرکرد با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب درباره دفاع مقدس، این دوران را یک گنج دانست و تصریح کرد: ارزش‌های دوران دفاع مقدس باید به طور مداوم روایت شود تا چراغ راه ما قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام‌ و المسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد، ظهر امروز 20 اسفندماه در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد که با حضور عموم مردم و مسئولان استان در مصلای بزرگ شهرکرد برگزار شد، با اشاره به اینکه مؤمن هیچ‌گاه ضعف خود را به دشمن نشان نمی‌دهد، گفت: مؤمن اگر ضعفی هم دارد سعی می‌کند در درون ضعف خودش را به قوت تبدیل کند، ولی در برابر دشمن قرار نمی‌دهد. 

وی تصریح کرد: ما متاسفانه عکس این عمل می‌کنیم. ضعف‌های نداشته‌مان را بزرگ می‌کنیم و قوت‌هایی را که داریم به رخ دشمن نمی‌کشیم.

وی با بیان اینکه نوع حرف زدن مسئولان گاهی دشمن را جری می‌کند، افزود: دشمن وقتی جری می‌شود تحریم را بزرگ می‌کند و بر تحریمش می‌افزاید، بر سنگ‌اندازی‌هایش علیه انقلاب اسلامی می‌افزاید، با شما راه نمی‌آید و به اشکال مختلف در نابود کردن شما می‌کوشد چون شما را ضعیف می‌داند.

حجت‌الاسلام نکونام با اشاره به مسئله برجام، دستاوردهای آن را برای دشمن بیشتر دانست  و اظهار کرد: در مسئله برجام بسیاری از حرکت‌های شتابانده علمی و هسته‌ای و دانش و فن‌آوری‌های ما متوقف شد و این‌ها چیزی بود که دشمن سال‌ها در پی آن بود.

امام جمعه شهرکرد با تأکید بر اینکه برداشتن سایه جنگ از سر کشور توسط برجام را یک چیز بی جا دانست و تصریح کرد: خودمان داریم دشمن را بزرگ می‌کنیم، این یعنی شما آماده بودید و می‌توانستید به ما جنگ تحمیل کنید و حال آن که این دروغ است و نیست این جوری و نمی‌توانستند.

وی با اشاره به تفرقه‌های درون استانی، این تفرقه‌ها را نگران‌کننده دانست و گفت: مردم استان ولایی و مؤمن هستند و دلشان برای نظام، انقلاب و شهدا می‌تپد، برخی‌ها در استان به دلیل منافع شخصی تفرقه‌افکنی می‌کنند.

حجت‌الاسلام نکونام با اشاره به نزدیک بودن انتخابات و شروع یارگیری احزاب، افزود: مقداری از این یارگیری‌ها طبیعی است اما نباید این یارگیری‌ها تبدیل به شکاف در استان شوند، مسئولان وحدت خود را حفظ کنند.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب درباره دفاع مقدس، این دوران را یک گنج دانست و تصریح کرد: دوران دفاع مقدس باید به طور مداوم روایت گردد تا چراغ راه ما قرار گیرد.

وی به ۲۲ اسفندماه روز گرامیداشت شهدا و وظیفه همگان در تجلیل از خانواده‌های شهدا اشاره کرد و افزود: همه ما باید خدمتگزار شهدا باشیم زیرا این شهدا و ایثارگران و خانواده‌های معظم آن‌ها بر ما حق بسیاری دارند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به روزهای انتهایی سال جاری ارزیابی از خود در این سال را مهم برشمرد و افزود: مؤمن امسالش با سال قبل متفاوت است و سعی بر ارائه خدمات جدید به دین دارد.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به در پیش بودن چهارشنبه‌سوری، این مراسمات را خرافات دانست و اظهار کرد: سلامتی مهم‌ترین سرمایه است مبادا آن را به خاطر این خرافات از دست دهیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارزش‌های دفاع مقدس به طور مداوم روایت شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..