تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۵۰۰ قطعه زمین در منطقه یک همدان گم شد

عضو شورای شهر همدان گفت: با بررسی‌های انجام شده ۵۰۰ قطعه زمین در منطقه یک شهرداری همدان گم شد.

 علی‌اکبر نظری در صحن علنی شورای شهر همدان اظهار داشت: سال گذشته اسناد منطقه یک شهرداری همدان مورد بررسی قرار گرفت و مشخص شد 500 قطعه زمین متعلق به این منطقه وجود ندارد و اثری از آن نیست.وی افزود: باید با بررسی و بازرسی لازم  مشخص شود این زمین‌ها در منطقه یک همدان چه شده است.
نظری در بخش دیگری از سخنان خود درباره نخستین همایش شهر سبز پایدار تصریح کرد: هنوز خروجی این همایش مشخص نشده و انتظار این است خروجی این همایش مشخص شود.
وی گفت: همدان دارای تاریخ بسیار ارزشمندی است که شایسته بود در این همایش به آن پرداخته می‌شد.رئیس کمیسیون اقتصاد و سرمایه‌گذاری شورای شهر همدان نیز در این جلسه گفت: شهرداری همدان بدون مناقصه و مزایده نمی‌تواند زمین بفروشد مگر اینکه حکم دادگاه داشته باشد. محمد تبریزی با اشاره به اینکه شهرداری همدان برای زمین‌هایی که متعلق به خود بوده پروانه ساخت صادر کرده است، اظهار داشت: این اقدام خلاف بوده و زمین‌ها باید به شهرداری برگشت بخورد یا اینکه به مزایده گذاشته شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۵۰۰ قطعه زمین در منطقه یک همدان گم شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..