تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«صبا» قهرمان چوگان بانوان شد

به گزارش فدراسیون چوگان، در دیدار پایانی نخستین دوره رقابت‌های چوگان بانوان، تیم بانوان صبا با نتیجه دو بر یک مقابل چوگان بازان تیم ساحل به پیروزی رسید و کاپ قهرمانی را بالای سر برد.
در این دیدار تیم صبا با ترکیب سعیده صادقی، نفیسه باختر و مهرناز غیاثوند مقابل تیم ساحل صف آرایی کرد و چوگان بازان تیم ساحل نیز با ترکیب مهسا محمدی‌فر، حدیث سلطانی و مرجان ایزدی به میدان رفتند.
این دیدار در باشگاه چوگان قصرفیروزه و در سه چوکه برگزار شد.
در پایان این رقابت به مناسبت هشتمین سالگرد ثبت بازی چوگان در فهرست میراث فرهنگی و همزمان با هفته منابع طبیعی، هشت اصله نهال از سوی گلنار وکیل گیلانی رییس فدراسیون چوگان، بازیکنان و تعدادی از تماشاگرانی که در باشگاه قصر فیروزه حضور داشتند، کاشته شد.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی**9029**1379
تنظیم کننده: محمد مهدی موذن** انتشار دهنده: هادی افتخاری

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««صبا» قهرمان چوگان بانوان شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..