تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دشت یک امتیازی سپاهان بدون ویسی در مشهد

روز نو :

هفته بیست‌و‌چهارم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 15 امروز (جمعه) با برگزاری یک دیدار بین تیم‌های سیاه‌جامگان مشهد و سپاهان اصفهان در ورزشگاه ثامن مشهد پیگیری شد که در پایان این دیدار دو تیم به نتیجه تساوی یک - یک رضایت دادند.

 

در این دیدار ابتدا حسین بادامکی در دقیقه 45 تیم سیاه‌جامگان را پیش انداخت، اما در ادامه مسعود حسن‌زاده در دقیقه 74 کار را برای سپاهان به تساوی کشید.

 

با این تساوی تیم سیاه‌جامگان موفق شد با هدایت اکبر میثاقیان به دومین امتیازش دست پیدا کند. این تیم در دیدار هفته گذشته خود نیز موفق شده بود تیم استقلال را در ورزشگاه آزادی متوقف کند.

 

عبدالله ویسی سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان در این دیدار به دلیل بیماری نتوانست به مشهد سفر کند و در کنار تیمش حضور نداشت.

 

قضاوت دیدار سیاه‌جامگان مشهد - سپاهان اصفهان را حمید حاج‌ملک بر عهده داشت. او به مصطفی احمدی از تیم میزبان کارت زرد نشان داد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دشت یک امتیازی سپاهان بدون ویسی در مشهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..