تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شیر خوردن نوزاد دو ماهه، چندبار کافیه؟

نوزاد شما ممکن است سریعتر و یا کندتر از این میزان رشد نماید.

وزن و قد نوزاد در دو ماهگی به سرعت رشد می کنند.نوزاد شما باید از لحاظ میزان رشد مدام تحت بررسی باشد.

کودک من در دو ماهگی چقدر رشد می کند؟

دو ماهه ی اول زندگی دوره ی رشد سریع نوزاد است. کودک در ماه دوم زندگی همانند ماه اول بین 2.5تا 3.8 سانتی متر افزایش قد خواهد داشت و حدود 900 گرم بر وزن او اضافه خواهد شد. این ارقام متوسط رشد نوزاد را نشان می دهند. نوزاد شما ممکن است سریعتر و یا کندتر از این میزان رشد نماید. اگر در اکثر مواقع نوزادتان شیر طلب می کند و این میزان شما را کلافه کرده است و غیر عادی است حتماً به پزشک مراجعه نمائید. پزشک رشد نوزاد شما را بر روی نمودار رشد مشخص می نماید. البته بدانید که نمودار رشد های مختلفی وجود دارند که برای دختر و پسر جداگانه برنامه ریزی شده اند. در صورتیکه نوزاد شما نارس بدنیا آمده، میزان رشد او را با نوزادانی که نارس بوده اند مقایسه ننمائید. 

نوزاد شما چند بار در روز شیر می نوشد؟

در دو ماهگی نوزاد حدود 8 بار در 24 ساعت شیر می نوشد. البته نوزادانی که از شیر خشک تغذیه می کنند احتمالاً دفعات کمتری به نسبت نوزادانی که از شیر مادر تغذیه می کنند شیر می نوشند. در دو ماهگی در دفعات شیر خوردن نوزاد مقدار بیشتری شیر می نوشد و در شب مدت طولانی تر می خوابد. 

نوزاد شما در دو ماهگی چه مقدار شیر می نوشد؟

نوزاد باید حدود ده دقیقه مدام شیر بنوشد. نوزادانی که از شیر خشک تغذیه می کنند. هر دفعه 150 تا 170 میلی لیتر شیر می نوشند.

نوزادتان چند بار دفع  مدفوع می کند؟

نوزاد در دو ماهگی یکبار و یا بیشتر دفع مدفوع خواهد داشت. در صورتیکه یک روز و یا بیشتر دفع انجام نداد جای نگرانی ندارد. مدفوع نوزادانی که شیر خشک می خورند سفت تر از نوزادانیست که از شیر مادر تغذیه می کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شیر خوردن نوزاد دو ماهه، چندبار کافیه؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..