تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش ایران به بیانیه اتحادیه عرب

صراط: سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان ادعاهای تکراری در بیانیه اتحادیه عرب علیه ایران را بی‌اساس و مردود خواند و تأکید کرد: تهران هیچگاه در امور داخلی هیچ کشوری مداخله نکرده است و نیازی هم به دخالت احساس نمی‌کند.

به گزارش فارس، بهرام قاسمی سخنگو و رئیس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه‌ای وزارت امور خارجه، تکرار ادعای پوچ درخصوص جزایر سه‌گانه در این بیانیه را مردود دانست و اظهار داشت: حاکمیت ایران بر جزایر سه‌گانه ابوموسی، تنب بزرگ و تنب کوچک در خلیج فارس واقعیتی انکار‌ناپذیر و ابدی است و اینگونه ادعاها و بیانیه‌های سراسر کذب نمی‌تواند خدشه‌ای بر آن وارد کند.

وی همچنین در خصوص باز تکرار و باز نشر ادعای واهی دخالت ایران در امور داخلی کشورهای عربی، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران هیچگاه در امور داخلی هیچ کشوری مداخله نکرده و اساسا نیازی به دخالت احساس نمی‌کند.

سخنگوی وزارت امور خارجه ادامه داد: نشانه رفتن چنین اتهامات بی‌ربط و بی‌جا به سوی ایران، صرفا گریزگاهی بی‌ثمر و تجربه شده برای فرافکنی مشکلات داخلی برخی کشورها و تقلایی بی‌حاصل برای خروج از باتلاقی است که آنان به دست خود و برای خود ایجاد کرده‌اند.

قاسمی در پایان ابراز امیدواری کرد اتحادیه عرب بهتر است دقت نظر لازم را داشته باشد که با صرف زمان و هزینه‌های بی‌جا برای تکرار ادعاهای بی‌اساس، از اهداف اصلی و فلسفه وجودی تشکیل خود باز نماند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش ایران به بیانیه اتحادیه عرب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..