تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود فیلم «A157» بهترین مستند جشنواره

به گزارش سرویس فرهنگی جام نیـوز به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، مستند تحسین شده «A157» ساخته بهروز نورانی پور محصول «مركز مستند سوره» وابسته به سازمان سینمایی حوزه هنری كه موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین فیلم مستند از سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر شده بود از امروز در شبكه‌های توزیع اینترنتی فیلم منتشر شد.
 

این فیلم روایتی است از سرگذشت تلخ سه دختر كرد سوری كه مورد تجاوز داعش قرار گرفته‌اند و در شرایطی تكان دهنده زندگی می‌كنند.
 

مستند «A157» تاكنون جوایز بسیاری را در داخل كشور از جمله جشنواره فیلم فجر، مقاومت، سینما حقیقت و … كسب كرده و پیش از این جایزه اصلی جشنواره‌ بین المللی فیلم Zeichen der Nacht آلمان، جایزه فیلم منتخب از نگاه تماشاگران جشنواره‌ Chambéry فرانسه، جایزه بهترین مستند جشنواره «واچ داكز» لهستان و جایزه ویژه هیئت داوران جشنواره فیلم «سینیه دو نویی» فرانسه را نیز از آن خود كرده است.
 

این فیلم كه از محصولات «مركز مستند سوره» است در سایت‌هایی مانند فیلیمو، سینما ماركت و فیلم نت قابل دانلود است./ باشگاه خبرنگاران جوان

 

115

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود فیلم «A157» بهترین مستند جشنواره»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..