تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بوی عیدی به مشام کودکان کارتن‌خواب رسید

به گزارش خبرگزاری مهر، مهسا اربابی عضو هیات مدیره کودکانه طلوع بی نشان ها گفت: بیش از ٢٢٠ کودک کارتن خواب با خرید وسائل نوروزی توانستند تجربه خرید لباس های نو را برای ششمین سال پیاپی تجربه کنند.

وی افزود: آنچه برای ما أهمیت دارد این است، کودکان فراموش شده شهر هم بتوانند سال نو را با لباس هایی که به سلیقه و ذوق خودشان خریده اند آغاز کنند.

موسسه طلوع بی نشان ها که بیش از ١٠ سال است برای بهبود و درمان کارتن خواب ها فعالیت می کند، سعی کرده برای کودکانی که جز خانواده کارتن خواب ها هم هستند برنامه ای داشته باشد.

"کودکانه طلوع" با هدف شناسایی، حمایت و توانمندسازی کودکان آسیب دیده از اعتیاد و کارتن خوابی، پس از شناسایی و تحقیقات میدانی، آنان را در حوزه های آموزشی، درمانی و حقوقی تحت پوشش خود قرار داده و برنامه هایی را در راستای توانمدسازی کودکان پیاده می کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بوی عیدی به مشام کودکان کارتن‌خواب رسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..