تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مساجد، پایگاه مقابله با جنگ نرم دشمنان هستند

ساعت: 17:02 منتشر شده در مورخ: 1395/12/20 شناسه خبر: 1060329

مسئول کانون های فرهنگی، هنری مساجد آذربایجان غربی:

مسئول کانون های فرهنگی، هنری مساجد آذربایجان غربی گفت: مسجد پایگاه مقابله با جنگ فرهنگی دشمنان و جایگاهی است که در همه اقشار مختلف جامعه تاثیر می گذارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زرین خبر، حجت الاسلام اباذر بیگی در جمع مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه میاندوآب با اشاره به نقش مساجد در مقابله با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمنان، اظهار کرد: مسجد پایگاه مقابله با جنگ فرهنگی دشمنان و جایگاهی است که در همه اقشار مختلف جامعه تاثیر می گذارد.

مسئول کانون های فرهنگی، هنری مساجد آذربایجان غربی افزود: فعالان کانون های فرهنگی، هنری مساجد خدمت به مردم در این جایگاه را افتخار خود می دانند و نقش و وظیفه مهمی در امورات فرهنگی جامعه بر عهده دارند.

وی گفت: هم اکنون یک هزار و 26 کانون فرهنگی، هنری مساجد در آذربایجان غربی فعال هستند و در زمینه های مختلف به فعالیت می پردازند.

 بیگی به نقش و آثار حضور مردم و جوانان در مساجد اشاره و تصریح کرد: حضور در مساجد بر اخلاق، رفتار، ادب و نوع بینش انسان و رفتار وی در قبال بزرگترها و والدینش تاثیر می گذارد.

مسئول کانون های فرهنگی، هنری مساجد آذربایجان غربی تقویت روحیه تعاون و همکاری را از دیگر اهداف و آثار این کانون ها عنوان کرد و کفت: نظم در امور، روحیه مشورت و همکاری از دیگر آثار حضور در مساجد و پایگاه های بسیج است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مساجد، پایگاه مقابله با جنگ نرم دشمنان هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..