تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیانیه خسرو حیدری سه روز مانده به بازی در لیگ قهرمانان آسیا

بیانیه خسرو حیدری سه روز مانده به بازی در لیگ قهرمانان آسیا

ورزش > لیگ برتر - خسرو حیدری نوشت به احترام هواداران تمرینات را از سر می‌گیرند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ خسرو حیدری بازیکن باشگاه استقلال با انتشار متنی در صفحه شخصی اینستاگرامش به اتفاقات این روزهای باشگاه استقلال واکنش نشان داد و از از سر گیری تمرینات بازیکنان این تیم به احترام هواداران خبر داد. استقلال روز دوشنبه در چارچوب بازی های لیگ قهرمانان آسیا باید با لوکوموتیو ازبکستان بازی کند. 
خسرو حیدری برای همین سه روز مانده به این بازی در اینستاگرامش نوشت:
«به احترام ميليونها هوادار تيم استقلال و سرمربي عزيزمان تا بازي دوشنبه در ليگ قهرمانان آسيا با تمام قدرت در تمرينات تيم شركت كرده و خود را اماده ديدار با لوكوموتيو مي كنيم . اميدواريم مديرعامل و هيات مديره باشگاه طبق قولي كه دادند به تعهد خود عمل كنند و مشكلات را حل كنند و نيازي به تصميمات جمعي و جديد نباشد.به اميد حضور صد هزار نفري شما هواداران در بازي روز دوشنبه.»

43258




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیانیه خسرو حیدری سه روز مانده به بازی در لیگ قهرمانان آسیا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..