تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تلاش انجمن صنفی مترجمین برای پیوستن به فدراسیون جهانی مترجمین

رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی مترجمین در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

وی افزود:با پیوستن انجمن صنفی مترجمین به فدراسیون جهانی، مترجمان کسب و کار این قشر در حوزه بین المللی نسبت به الان امن تر و بهتر خواهد شد.جزئیات این خبر در روزهای آتی مشخص می شود. 

گفتنی‌است؛ انجمن صنفی مترجمین تاکنون اقدامات مختلفی را برای مترجمان انجام داده است از جمله این اقدامات می‌توان به گرفتن موافقت اصولی تاسیس تعاونی انجمن صنفی مترجمان اشاره کرد. وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی این موافقت اصولی را برای انجمن صادر کرده است.

یاد آور می‌شود؛ شرکت تعاونی انجمن صنفی مترجمان یک شرکت تعاونی خدمات است. در این تعاونی اعضای انجمن عضو هستند و مترجمانی در آن مشغول به کار می‌شوند که مورد تایید انجمن صنفی مترجمان هستند. از طرف دیگر این تعاونی نوعی کارآفرینی محسوب می‌شود. از طرف دیگر اعضای انجمن سهامداران شرکت تعاونی نیز هستند. اگر اعضای انجمن به عنوان مثال صد نفر باشد، این افراد هم کار ترجمه انجام می دهند و به اندازه سهامی که در این شرکت دارند از سود حاصله در آمدی کسب می کنند. احداث این شرکت توسط انجمن یک حرکت به سمت حمایت از موسسات معتبر ترجمه است و مردم می‌توانند از این طریق با مترجمان حرفه‌ای آشنا شوند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تلاش انجمن صنفی مترجمین برای پیوستن به فدراسیون جهانی مترجمین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..