تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شبیه‌ساز رانندگی خودران هیوندای آیونیک پا به نمایشگاه خودرو ژنو گذاشت

هیوندای در کنار معرفی نسخه‌ی خودران آیونیک در نمایشگاه ژنو، از شبیه‌ساز این خودرو نیز رونمایی کرده است.

هیوندای به بازدیدکنندگان خود در نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۷ اجازه می‌دهد تا رانندگی با شبیه‌ساز خودروی خودران این شرکت، هیوندای آیونیک، را تجربه کنند. این تجربه از طریق دو کابین واقعیت مجازی محقق می‌شود.

طرح مفهومی آیونیک خودران پس از معرفی در نمایشگاه خودروی لس‌آنجلس در سال گذشته، حالا در مهم‌ترین رویداد خودروی دنیا در ژنو رونمایی شده است. این خودرو مجهز به سیستم‌های خودران است که تا جای ممکن ساده و به دور از پیچیدگی به نظر می‌رسند.

هیوندای آیونیک

این محصول حاصل ادغام تجهیزاتی چون رادار نصب‌شده در جلو، کروز کنترل هوشمند، دوربین‌های سیستم کمک‌راننده برای حفظ خودرو در مسیر و فناوری تشخیص فاصله و نور (LiDAR) در سپر جلو، به‌جای استفاده از آن بر روی سقف، است. درنتیجه طراحی خودرو ساده و عاری از تجهیزات اضافی به نظر می‌رسد.

این سیستم همچنین از یک آنتن GPS برای جست‌وجوی مکان هر خودرو با دقت بسیار بالا برای تشخیص موقعیت استفاده کرده و می‌تواند اطلاعاتی نظیر شیب، انحنا و عرض جاده را در اختیار کاربر قرار دهد. به‌علاوه، رادار تشخیص نقاط کور در پشت خودرو نیز جابجایی ایمن در مسیر را محقق می‌کند.

هیوندای آیونیک

هیوندای مدعی است که آیونیک خودران به سبب این فناوری جدید توانایی رانندگی امن در شرایط چالش‌برانگیز نظیر عبور از چراغ‌های راهنمایی، توقف در برابر عابران پیاده، موانع جاده‌ای، دست‌اندازها، کارگران در حال تعمیر جاده و موارد دیگر را دارد.

هدف نهایی این خودروساز کره‌ای دستیابی به پلتفرمی کم‌هزینه از طریق آزمایش، توسعه و اصلاح گسترده‌ی فناوری‌های خودران است. امری که برای مشتریان نیز مقرون‌به‌صرفه باشد.

هیوندای آیونیک خودران هیوندای آیونیک خودران هیوندای آیونیک خودران هیوندای آیونیک خودران هیوندای آیونیک خودران هیوندای آیونیک خودران هیوندای آیونیک خودران هیوندای آیونیک خودران هیوندای آیونیک خودران هیوندای آیونیک خودران هیوندای آیونیک خودران هیوندای آیونیک خودران



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شبیه‌ساز رانندگی خودران هیوندای آیونیک پا به نمایشگاه خودرو ژنو گذاشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..