تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشاهده موجود انسان نما در آسمان مردم را به وحشت انداخت+ تصاویر

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تصاویری که به تازگی منتشر شده است موجودی انسان نما را در شهر " کیتوی " زامبیا نشان می دهد. این موجود عجیب در میان ابرها و در بالای مرکز خرید " ماکوبا " مشاهده شد. بنا به گفته یکی از شاهدان عینی بسیاری از مردم با دیدن این موجود عجیب شروع به پرستیدن آن کردند و بسیاری دیگر نیز پا به فرار گذاشتند.
بنا به گفته افراد محلی این موجود عجیب که حدود 100 متر طول داشت به مدت 30 دقیقه در آسمان مانور می داد و موجب ترس و وحشت مردم شد.

با انتشار این تصاویر در فضای مجازی، برخی تئوری پردازان توطئه، آن را جزئی از پروژه " Blue Beam”  یا " پرتو آبی" دانستند  که توسط  ناسا مدیریت می شود.
گفتنی است؛ تئوری پردازان توطئه بر این باورند که سازمان فضایی با استفاده از این پروژه قصد فریب مردم جهان و ایجاد دین جدیدی دارد.

مشاهده موجود انسان نما در آسمان مردم را به وحشت انداخت+ تصاویر

مشاهده موجود انسان نما در آسمان مردم را به وحشت انداخت+ تصاویر

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشاهده موجود انسان نما در آسمان مردم را به وحشت انداخت+ تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..