تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رونمایی پوستر بخش سینمای سعادت جشنواره جهانی فیلم فجر

به گزارش  سینما خبر :به نقل از ستادخبری سی‌و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر، امسال در بخش مسابقه بین‌الملل جشنواره جهانی، ۱۲ فیلم از کشورهای چین، ترکیه، کلمبیا، آرژانتین، لتونی، لهستان، بلغارستان، روسیه، مکزیک، اندونزی، فرانسه و اسپانیا، به همراه ۳ فیلم ایرانی به رقابت خواهند پرداخت.

براساس آئین‌نامه جدید جشنواره که از سال گذشته طراحی شده و رعایت می‌شود، فیلم‌های بخش مسابقه بین‌الملل از میان فیلم‌هایی انتخاب می‌شود که تاکنون در منطقه (خاورمیانه و اسیای میانه) نمایش داده نشده باشند.

امسال در سی‌و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر، تعدادی از فیلم‌های بخش مسابقه اولین اکران آسیایی خود را در این جشنواره تجربه خواهند کرد. در این میان چند فیلم نیز نخستین اکران بین‌المللی خود را در جشنواره جهانی خواهند داشت و برای اولین بار خارج از کشور خود، و در جشنواره جهانی فیلم فجر رونمایی خواهند شد .

بنابراین گزارش، ۵ داور خارجی و ۲ داور ایرانی بخش مسابقه بین‌الملل سی‌و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر را قضاوت می‌کنند.

در این بخش یک سیمرغ زرین بهترین فیلم و پنج سیمرغ سیمین  در رشته های کارگردانی ، فیلم نامه ، بازیگر مرد ، بازیگر زن و جایزه ویژه دستاورد هنری در یکی از زمینه های فیلمبرداری، تدوین، موسیقی، طراحی لباس و یا طراحی صحنه اهدا می‌شود.

آدرس سایت رسمی جشنواره Fajriff.com است و علاقمندان به شرکت در جشنواره می‌توانند با ورود به سایت و ثبت نام، عضو باشگاه شوند.

سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر، ۸-۱ اردیبهشت ۱۳۹۶(۲۸ تا ۲۱ آوریل ۲۰۱۷) به دبیری رضا میرکریمی در تهران برگزار می‌شود.





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رونمایی پوستر بخش سینمای سعادت جشنواره جهانی فیلم فجر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..