تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نماز جمعه کانون بصیرت در جامعه اسلامی است

گروه سیاسی: امام جمعه موقت ارومیه گفت: نماز جمعه و خطیب جمعه بیان کننده بصیرت حقیقی و در جامعه است.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از آذربایجان غربی، حجت الاسلام حسین شریعتی امام جمعه موقت ارومیه، ظهر امروز 20 اسفند ماه در خطبه های فریضه عبادی سیاسی نماز جمعه بیان کرد: مسئولیت امامت جمعه، دارای ریشه ای مقدس بوده و درواقع امام جمعه به عنوان واسطه ای میان امت و ولی است.
وی افزود: خطیب جمعه در عرصه های مختلف و به خصوص در عرصه سیاسی عهده دار ایجاد مرکزیت و بصیرت آفرینی بوده و رساننده پیام ولی فقیه به مسلمانان جامعه است.
حجت الاسلام شریعتی اضافه کرد: مبحث انتقال نیاز های جامعه به ولایت فقیه و آگاه سازی ملت از سیاست گزاری های کلان کشوری از عوامل متمایز کننده این مسئولیت مقدس از سایر وظایف اداری بوده و امام جمعه باید بر مقام و جایگاه خود آگاهی داشته باشد.
وی عنوان کرد: سخنان و رهنمود های ارزشمند رهبری محور اصلی خطیبان نماز جمعه بوده و در حقیقت، فرمایشات رهبری در این خطبه ها تجلی پیدا میکند که به همین جهت کسب دستور از امام جمعه، اطاعت از ولی فقیه بوده و مطمئنا تشکک و هرج و هرج را از جامعه بیرون خواهد راند.
امام جمعه موقت ارومیه بر اهمیت روز مبارک جمعه تاکید کرد و گفت: نماز جمعه عظیم ترین و سازنده ترین مراسم در دین اسلام بوده و میتوان از معنویات و ظرفیت های قرار گرفته در این روز فرخنده، در زمینه ولایی سازی خود و جامعه استفاده فراوان نمود.
وی تصریح کرد: در هفته رسیدگی به محرومان، مسئولان باید اقشار کم در آمد و محروم جامعه را مورد توجه قرار داده و نیازمندی ملت را نیز در نظر داشته باشند.
حجت الاسلام شریعتی در پایان سخنانش با اشاره به اهمیت تاسیس بنیاد شهید اظهار کرد: همدردی با شهدای معظم، حقی عظیم بر گردن ما نهاده و اگر امروز ما در امنیت و آسوده خاطری به سر میبریم مدیون شهیدانی هستیم که در این راه زندگی و هستی خود را فدا کرده اند و این امر مهم را میتوان از اعمال و سخنان امام خمینی (ره) استخراج کرد.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نماز جمعه کانون بصیرت در جامعه اسلامی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..