تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کری برانکو برای حریفان/ ۶ امتیاز هم کم کنند صدر جدولیم!

کری برانکو برای حریفان/ ۶ امتیاز هم کم کنند صدر جدولیم!

برانکو ایوانکوویچ از صدرنشینی تیمش بسیار راضی است.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین امروز پرسپولیس در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: ‹‹ از بازیکنانم تشکر می‌کنم که دیروز بازی خوبی به نمایش گذاشتند و موفق به پیروزی شدیم. به خودشان هم گفتم که به آنها افتخار می‌کنم. چون عملکرد فوق‌العاده‌ای در سال ۹۵ که رو به اتمام است داشته‌ایم. ››

برانکو همچنین درباره شایعه کسر ۶ امتیاز از پرسپولیس گفت:‌ ‹‹ مشکلی نیست. ۶ امتیاز کم کنند. باز هم ما صدر جدول هستیم. ›› سرمربی پرسپولیس در پایان از این گفت که خواست او و باشگاه این بود که سیدجلال حسینی قراردادش را تمدید کند.

450




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کری برانکو برای حریفان/ ۶ امتیاز هم کم کنند صدر جدولیم!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..