تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هفتاد و سومین شماره نشریه «خط حزب الله» منتشر شد

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم ، هفتاد و سومین شماره‌ نشریه‌ خط حزب‌الله با برشی از دیدار روز گذشته رئیس و اعضای مجلس خبرگان با رهبر انقلاب و تأکید مجدد ایشان بر مسئله اقتصاد مقاومتی مننتشر شد.

سخن هفته‌ این شماره با عنوان «فناوری استخراج یک گنج بی‌پایان» به شرح نگاه رهبر انقلاب به پدیده اردوهای راهیان‌نور؛ اختصاص یافته است.

همچنین این نشریه در گزارشی با عنوان «مردم بحرین، محکوم به پیروزی هستند» با اشاره به سی‌ و هشتمین هفته متوالی تحصن مردم بحرین در اطراف منزل شیخ عیسی قاسم نگاهی به اوضاع بحرین داشته است.

در این شماره، تصویری کمتر دیده شده از دیدار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با فرزندان شهدا به مناسبت تاسیس بنیاد شهید، منتشر شده است.

برای دسترسی به آرشیو نشریه هم می‌توانید به اینجامراجعه کنید.

 دریافت "خط حزب‌الله" نسخه‌ی مطالعه (A4) |  دریافت نسخه‌ی چاپ (A3)

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هفتاد و سومین شماره نشریه «خط حزب الله» منتشر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..