تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود آهنگ تحویل سال نو

آهنگ تحویل سال نو – دانلود آهنگ جدید عید نوروز ایرانی

Download music Tahvile sal

دانلود آهنگ تحویل سال نو اثر علی اکبر مهدی پور دهکردی

دانلود آهنگ تحویل سال نو شمسی

نوای سرنایی که  زینت بخش لحظه آغاز سال نو ایرانیان است. حدود 26 سال پیش و برای اولین بار توسط علی اکبر پور دهکردی نواخته و در تهران ضبط شد.

این آهنگ کوتاه از آن زمان تا کنون به عنوان موسیقی نوروز ایرانیان شناخته می‌شود.

نوروزنامه یا همان موسیقی هنگام تحویل سال نو که هر ساله بسیاری از ایرانیان در پای سفره هفت سین نوای آن را می‌شنوند، از آثار اوست.

از دیگر آثار وی می توان به اجرای موسیقی سریال روزی روزگاری به کارگردانی امرالله احمد جو اشاره کرد.

علی‌ اکبر مهدی‌ پور دهکردی یکی از نوازندگان موسیقی مقامی و سنتی در ایران بود که در شهرکرد ( چهارمحال و بختیاری) به دنیا آمد.

وی از سن 17 سالگی کار خود را در زمینه نوازندگی سازهای محلی استان چهار محال و بختیاری همچون کَرنا، سُرنا و کمانچه آغاز کرد و بعدها نوازنده معروف کرنا و سرنا در ایران شد.

علی‌اکبر مهدی‌ پور دهکردی در سن 74 سالگی در بهمن ماه سال 1388 خورشیدی درگذشت و در قطعه هنرمندان شهرکرد به خاک سپرده شد.

نوروز یکی از کهن‌ترین جشن‌های به جا مانده از دوران باستان است.

خاستگاه نوروز در ایران باستان است و هنوز مردم مناطق مختلف فلات ایران نوروز را جشن می‌گیرند.

زمان برگزاری نوروز، در آغاز فصل بهار 1 فروردین در ایران مطابق با 1 حمل در افغانستان و دیگر کشورهای برگزارکننده نوروز است.

نوروز در ایران و افغانستان آغاز سال نو محسوب می‌شود و در برخی دیگر از کشورها تعطیل رسمی است.

همه ما تحویل سال نو را با شنیدن صدای توپ و یا شنیدن صدای سرنا می شناسیم.

این نوا که معروف به نوروزنامه می باشد در دستگاه چهارگاه موسیقی ایرانی برای اولین بار توسط استاد مرحوم علی اکبر مهدی پور دهکردی در حدود 25 سال پیش در تهران ضبط شد و از آن موقع تا کنون به نوروز نامه معروف شد و ایرانیان لحظه سال نو را با این نوا می شناسند.

دانلود آهنگ معروف تحویل سال نو شمسی با لینک مستقیم

نوروز در ایران و افغانستان آغاز سال نو محسوب می‌شود و در برخی دیگر از کشورها یعنی تاجیکستان، روسیه، قرقیزستان، قزاقستان، سوریه، کردستان، گرجستان، جمهوری آذربایجان، آلبانی، چین، ترکیه، ترکمنستان، هند، پاکستان و ازبکستان تعطیل رسمی است و مردمان آن جشن عید را برپا می‌کنند.


'); ti.write('

کد پخش آنلاین این موزیک برای وبلاگ و سایت شما

کد زیر را کپی کنید سپس در قسمت مناسب وبلاگ یا سایت خود قرار دهید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود آهنگ تحویل سال نو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..