تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مقام شهدا، والاترین مقام

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ حجت الاسلام  برقرار در خطبه های نماز جمعه امروز گرگان با اشاره به 22 اسفند روز گرامیداشت یاد شهدا و سالروز تاسیس بنیاد شهید به فرمان امام خمینی (ره) گفت: رهبر معظم انقلاب هم درباره شهدا فرموده اند ای مردم برای شهدا ارزش هایی قائل شوید که خدا برای شما قائل است و هیچ مقامی بالاتر از شهدا نداریم.

وی ادامه داد: در روایتی هم از پیامبر اکرم (ص) داریم که می فرمایند به کسی که جانم در ید قدرت او است قسم می خورم که دوست دارم در راه خدا کشته شوم و پس از آن زنده شوم و باز در راه خدا شهید شوم.

امام جمعه موقت گرگان اضافه کرد: همچنین این روز، مصادف با وفات حضرت ام البنین بانویی است که همسر و چهار فرزندش در رکاب حضرت امام حسین (ع) شهید شدند و روز تکریم همسر و مادران شهید است، این بانوان مقامی عالی و والا دارند و هم در دنیا سر بلند هستند و هم در آخرت.

وی با تاکید بر لزوم رعایت فضائل اخلاقی، گفت: رعایت فضائل اخلاقی یعنی ساختن و تزکیه کردن کار سختی است و انسانی که بتواند در تمام امور رضایت خدا را کسب کند خوش بخت است و رضایت خدا و رضایت مردم را هم خواهد داشت.

حجت الاسلام برقرار همچنین از از کمرنگ شدن اخلاق در جامعه گله کرد و افزود: متاسفانه ما گاهی نسبت به این مسائل غفلت می کنیم و در زندگی دچار مشکلات مختلفی مانند مشکلات روحی می شویم زیرا کمتر به سفارش های اخلاقی توجه می کنیم.

وی ادامه داد: متاسفانه در جلسات و نشست ها غیبت و افترا دیده می شود. به همین دلیل است که حضرت علی (ع) می فرمایند کسب کردن فضائل اخلاقی بسیار دشوار است.

وی در پایان، خود و دیگران را به رعایت تقوای الهی دعوت کرد.

منبع مهر

انتهای پیام/ص




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مقام شهدا، والاترین مقام»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..