تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




موفقیت خدمات شهری استان قم وابسته به مشارکت مردم

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛سید عبدالله میرابراهیمی مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم  ؛ ضمن اشاره به فرارسیدن ایام نوروز و موقعیت استان قم در راستای مسافرت های نوروزی گفت : استان قم یکی از هسته های مرکزی کشور به حساب می آید که علاوه بر نظافت و مدیریت خدمات شهری می بایست نسبت به پاکسازی پسماندهای شهری و عمرانی در محورهای مواصلاتی استان نیز توجه نمود.


وی افزود : در راستای مدیریت و ارائه خدمات مناسب نسبت به پاکسازی محورهای مواصلاتی سازمان مدیریت پسماند با همکاری بخش خصوصی و پیمانکاران فعال بخش حمل و نقل پسماندهای عمرانی سطح شهر، اقدام به پاکسازی این محورها نموده است که حدود 17 محور مواصلاتی داخل شهر و حریم شهر مجهز به 100 دستگاه ماشین آلات حمل کننده پسماندهای عمرانی نسبت به حمل پسماندها می باشد.


مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم گفت : با توجه به حجم آلودگی که در حریم استان وجود دارد از همشهریان درخواست می شود تا نسبت به این مهم توجه خاصی داشته باشند و پسماندهای عمرانی ساخت تولید را که نیاز به حمل مناسب دارند را در 4 سایت تخلیه خاک و پسماندهای عمرانی واقع در جاده کوه سفید ، کیلومتر 10 ، سایت شادقلی خان در محور منطقه 2 حریم بزرگراه امام علی  و سایت جمکران تخلیه کنند تا دیگر شاهد حجم زیاد پسماندهای شهری و عمرانی در داخل و اطراف استان نباشیم.


این مقام مسئول از ارائه خدمات مناسب در زمینه حمل پسماندهای تولیدی شهروندان خبر داد و تاکید کرد : شهروندان می توانند هنگام تعمیرات و انتقال پسماندهای شهری و عمرانی و انجام پروژه های عمرانی خود با شماره تلفن 31138 تماس حاصل فرمایند تا همکاران مربوطه در سازمان مدیریت پسماند با مستقر نمودن باکس های ذخیره سازی و نگهداری پسماندهای عمرانی در مقابل درب منزل یا پروژه های آنان نسبت به حمل آسان و مدیریت مناسب پسماندهای تولیدی و انتقال آنها به سایت های موردنظر اقدام نمایند.

میرابراهیمی مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم در پایان موفقیت خدمات شهری را وابسته به مشارکت شهروندان دانست و افزود : فعالیت های حوزه خدمات شهری بدون مشارکت شهروندان موفق نخواهد بود لذا شهروندان می توانند با مشارکت موثر خود در زمینه کنترل و مدیریت پسماندهای تولید خود به مدیریت بهتر منابع و ارتقاء خدمات شهری استان مشارکت داشته باشند.

انتهای پیام/ک




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «موفقیت خدمات شهری استان قم وابسته به مشارکت مردم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..