تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش همکاری نظامی عراق و سوریه برای انهدام داعش

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان، سوریه موافقت دمشق با ورود جنگنده‌‌های عراقی خاک سوریه برای حمله به تروریستهای داعش را تصویب کرد.

«سادجیا طاما» نماینده مجلس سوریه در

گفتگو با روزنامه ایزوستیا ضمن تأیید اظهارات اخیر نخست‌وزیر عراق گفت: سوریه و عراق هم‌اکنون با تهدیدی مشابه دست و پنجه نرم می‌کنند، هردو کشور در حال مبارزه با تروریستهای داعش هستند به همین علت سالهاست که سعی می‌کنیم در مبارزه با تروریسم هماهنگی بیشتری داشته باشیم.

«حیدرالعبادی» نخست وزیر عراق پیش از این اعلام کرده بود که با موافقت دمشق به نیروی هوایی این کشور دستور بمباران مواضع گروه تروریستی داعش در سوریه را داده است.

«سادجیا طاما» همچنین افزود که پیش‌بینی می‌شود که در آینده جنگنده‌های سوریه نیز گروه داعش را در مناطق مرزی عراق هدف قرار دهند.

این نماینده مجلس سوریه درباره این تصمیم دولت سوریه تصریح می‌کند که از آنجایی که تروریستهای داعش با پیشرویهای نیروهای عراقی در شهر موصل در حال فرار به استان مرزی «دیرالزور» سوریه هستند ورود جنگنده‌های عراقی به خاک سوریه برای پیگیری عناصر تروریستی ضروری است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش همکاری نظامی عراق و سوریه برای انهدام داعش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..