تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دود سیگار بر آلرژی غذایی کودکان اثرگذار است

دود سیگار چه تاثیری می تواند در آلرژی غذایی کودکان داشته باشد؟ چگوه باعث بروز این بیماری در کودکان می شود؟ محققان معتقدند که قرار گرفتن نوزاد تازه متولد شده در معرض دود سیگار، احتمال بروز آلرژی به مواد غذایی را در او افزایش می دهد.

 به گفته محققان موسسه کارلینسکا سوئد، قرارگیری در معرض دود سیگار در روزهای ابتدایی عمر فاکتور پرخطر اثبات شده ابتلا به آسم است. در برخی مطالعات هم ارتباط آن با بروز حساسیت های آلرژیکی و اگزما در کودکان اثبات شده است.

در مطالعه جدید، محققان سلامت حدود ۳۸۰۰ کودک سوئدی را بین سال های ۱۹۹۴ تا ۱۹۹۶ پیگیری کردند.

محققان سلامت کودکان را تا سن ۱۶ سالگی تحت نظر داشتند. از والدین این کودکان گاهی اوقات در مورد بروز علائم آلرژی های غذایی در کودکان شان سوال می شد.

محققان دریافتند کودکانی که والدین شان در زمان دوماهگی کودک سیگار می کشیدند بیشتر مبتلا به علائم آلرژی غذایی مخصوصا تخم مرغ و بادام زمینی قرار داشتند.

مهر نیوز




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دود سیگار بر آلرژی غذایی کودکان اثرگذار است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..